  • Data: 2018-09-10 07:04:51
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowanie nie uważam, że korzystanie publiczne z terenu spółdzielni
    > jest ok. Taka własność jak każda inna. To że akurat spółdzielnie
    > należaoby przymuszać wynika z uwarunkowań historycznych a nie formy
    > własności. Jakby to było klasycznie prywatne to byłbym konsekwentny i
    > myślał tak samo.

    Czyli jednak uważasz, że własność spółdzielni jest gorsza od "prywatnej".

    Prawdę mówiąc nie uważam, żeby korzystanie z terenu spółdzielni i
    niechodzenie na siłę dookoła tylko główymi ulicami było nie ok.

    > "Nazwa częściowo wynika z ogromnych problemów komunikacyjnych w tym
    > miejscu. Na terenach Służewca Przemysłowego w Warszawie (w okolicach
    > ulicy Domaniewskiej) powstało drugie co do wielkości osiedle biurowców w
    > Polsce[potrzebny przypis]. Budowa biurowców wyprzedziła rozwój
    > infrastruktury komunikacyjnej."
    >
    > To pewnie kiedys ta infrastruktura nadąży. Przystanki dają się też
    > przesuwać. Swoją drogą, to tez może być sposób na co bardziej
    > egoistycznych latyfundystów.

    Ale jaką infrastrukturę? Są ulice co 300-500 metrów i musi wystarczyć -
    reszta jest swięce prywatna i nikomu nic do tego.

    Shrek