  • Data: 2018-09-06 17:42:46
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-06 o 17:19, J.F. pisze:

    > Moze kiedys sam bedziesz w takim miejscu mieszkal, to zrozumiesz :-)

    Wydaje mi się że ja właśnie w podobnym miejscu mieszkam, w starym,
    rodzinnym domu, w którym się zresztą urodziłem.
    Tak, urodziłem się w tym pokoju, w którym teraz śpię. :)
    Moja mama też się w nim urodziła, taka rodzinna tradycja. ;)
    Ale okolica chyba niewiele się różni od tej, którą pokazałeś, taka
    dzielnica domów jednorodzinnych, zwana przez niektórych willową.

    Jako dzieciak biegałem przez obce podwórka, ale to w niczym nie skracało
    drogi. I tak trzeba zawsze przemieszczać się publicznymi ulicami.
    Nie ma prawa nakazującego mi wpuszczać każdego chętnego na moje
    podwórko. Nawet policja może wejść tylko z nakazem, inaczej psem poszczuję.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/