  • Data: 2018-09-06 14:45:20
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-09-05 o 06:57, Shrek pisze:

    >Mnie naprawdę wystarczają drogi publiczne. Nawet mimo znacznego
    >skrócenia drogi, ja nie chciałbym przejeżdżać komuś przez podwórko,
    >np. temu właścicielowi działki:
    >https://goo.gl/maps/UTXkKng6M5R2
    >Dotąd nawet nie wyobrażałem sobie, żeby ktoś normalny mógł tego
    >żądać.

    Bo miasto zadbalo i nie ma potrzeby.
    Ale za tymi domkami jakies dzialki sa, i kiedys beda tam domy staly.

    Wyobraz sobie, ze mieszkasz gdzies tu
    https://www.google.pl/maps/@52.2747096,20.9864822,23
    9m/data=!3m1!1e3

    W takim drugim rzedzie domow, pewnie tam nawet ulica bedzie, ale jak
    bedziesz chcial dojsc do szkoly, to trzeba bedzie do Bohomolca dojsc i
    wrocic ...

    Albo np to
    https://www.google.pl/maps/@49.3128423,20.0429608,37
    8m/data=!3m1!1e3

    Tu madry goral wybudowal za domem drugi dom dla turystow, i trzeci i
    czwarty - wszystko na swoim polu.
    Ale goral kiedy umrze i domy sie sprzeda, albo nawet dzieci
    odziedzicza po jednym i sie pokloca ...

    J.