    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głupota...
    Date: Sat, 17 Jan 2004 22:14:26 +0100

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    news:buc7m7$2ro$1@news.onet.pl...

    > To ja jestem tym osobnikiem.

    Witam członka drużyny Ojca Dyrektora!

    [ciach]

    > Pozwole sobie napisac kilka slow wyjanienia.

    Super! Więcej rozrywki :)

    > Na ww. grupe wszedlem z czystej ciekawosci

    Akurat, ty zboczeńcu! ;)

    [ciach]
    > "Wystarczyloby napisac ze ta postac ma 15 a nie 14 lat. Niby mala
    > roznica - tylko rok ale z punktu widzenia karalnosci istotna.

    Żadna. Nie jest ważne, co kto pisze, tylko jakie są fakty. A faktów jako
    takich nie było. Tylko fikcja.

    > No chyba ze wtedy ta historyjka nie mialaby dla was ( tu mam na
    > mysli wszystkich, ktorym to opowiadanko nie przeszkadza) tego
    > "smaczku"... A to juz narzuca przypuszczenia o sklonnosci do
    > pedofilii - tak piszacego jak i tych czytajacych z wypiekami na twarzy."

    No to co? Skłonności nie są nielegalne. Dopiero ich realizowanie na
    nieletnich jest.

    [ciach]

    > Nie jestem prokuratorem.

    Bogu dzięki!

    Polski wymiar sprawiedliwości ma kiepską opinię i wielę idiotyzmów popełnił,
    ale czegoś aż tak kretyńskiego chyba jeszcze nie.

    > Koncowka mojego listu miala byc dosc drastyczna
    > kpina ktora jak widze odniosla skutek.
    > I nigdzie nie pisalem ze cie oskarze.

    Szkoda...

    Jeśli zawierała groźby karalne (czyli właśnie groźbę procesu karnego w celu
    spowodowania zaniechania jakiegoś działania) - byłaby przestępstwem.

    > Co do karalnosci twojego czynu - podtrzymuje stanowisko.

    Podaj podstawę prawną :)

    Po póki co robisz z siebie idiotę.