  • Data: 2004-01-17 22:26:44
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    news:bucac1$mhp$1@news.onet.pl...

    > Bez komentarza. Trollowania nie lubie.

    To dlaczego trollujesz?

    [ciach]

    > PZanim cokolwiek napiszesz zastanow sie 2 razy i przeczytaj K.K.
    > Rozmawiamy o art. 202 par 3 a nie o art. 200. Chyba ze dla ciebie
    > to jedno i to samo.

    Wiem.

    "Kto produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo rozpowszechnia
    treści pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15 albo związane z
    użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem, podlega karze
    pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    Teraz przedstaw sądowi tego małoletniego, który wziął udział w
    inkryminowanych 'treściach pornograficznych'.

    Nie może świadek? - spyta się sąd. - A dlaczego?
    Bo to postać fikcyjna... - odpowie dzielny obrońca czci osób
    nieistniejących. (po czym zostanie skazany za obrazę powagi sądu)

    [ciach]

    > Jesli to rozumiesz pod pojeciem grozby karalnej to gratuluje
    > wiedzy prawniczej... Nie warta funta klakow. polecam
    > lekture 115 par 12 KK.

    Znam ten paragraf. Taka groźba spowodowania postępowania karnego nie ma na
    celu ochrony prawa naruszonego przestępstwem. Bo ww. tekst nie wczerpuje
    znamion przestępstwa. Ergo: groźba byłaby nielegalna.

    Mógłbyś się we. bronić nieświadomością, ale...

    > Art. 202 par 3 K.K,

    Bzdura.

    > Stwierdzenie godne ciebie. Poczytaj tez netykiete i FAQ tej grupy zanim
    > cokolwiek na nia napiszesz.

    Ditto.