  • Data: 2004-01-17 21:44:33
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:buc8kr$2c0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości

    > Witam członka drużyny Ojca Dyrektora!

    Bez komentarza. Trollowania nie lubie.

    > Super! Więcej rozrywki :)

    j.w.

    > Akurat, ty zboczeńcu! ;)

    Nie interesuje mnie czy w to wierzysz czy nie.

    > No to co? Skłonności nie są nielegalne. Dopiero ich realizowanie na
    > nieletnich jest.

    PZanim cokolwiek napiszesz zastanow sie 2 razy i przeczytaj K.K. Rozmawiamy
    o art. 202 par 3 a nie o art. 200. Chyba ze dla ciebie to jedno i to samo.

    > Polski wymiar sprawiedliwości ma kiepską opinię i wielę idiotyzmów
    popełnił,
    > ale czegoś aż tak kretyńskiego chyba jeszcze nie.

    j.w. Bez komentarza

    > Jeśli zawierała groźby karalne (czyli właśnie groźbę procesu karnego w
    celu
    > spowodowania zaniechania jakiegoś działania) - byłaby przestępstwem.

    Jesli to rozumiesz pod pojeciem grozby karalnej to gratuluje wiedzy
    prawniczej... Nie warta funta klakow. polecam lekture 115 par 12 KK.

    > Podaj podstawę prawną :)

    Art. 202 par 3 K.K,

    > Po póki co robisz z siebie idiotę.

    Stwierdzenie godne ciebie. Poczytaj tez netykiete i FAQ tej grupy zanim
    cokolwiek na nia napiszesz.

    --
    Nie - Pozdrawiam

    NoMAD