    From: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głupota...
    Date: Sat, 17 Jan 2004 21:58:47 +0100
    Sender: l...@o...pl@80.51.198.189

    Użytkownik "Roberto 666" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bubrjm$bvt$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Mam do szanownych grupowiczów takie pytanie: Otóż : kilka dni temu
    > zasubskrybowałem liste dyskusyjną alt.pl.opowiadania.erotyczne. Zawiera
    ona
    > opowiadania o wiadomej tematyce. Po kilku dniach czytania postanowiłem sam
    > coś na wyżej wymienioną listę wysłac - pech chciał , że główną bohaterką
    > wysłanego przeze mnie opowiadania była czternastolatka
    >[...]
    >Pomimo tego
    > znalazł sięoburzony uzytkownik, który postanowił że oskarzy mnie o
    > rozpowszechnianie pornografii z udziałem nieletnich.

    To ja jestem tym osobnikiem.

    >[...]
    >Posta "zacancelowałem"
    > a do oburzonego uzytkownika wysłałem list z przeprosinami - w sumie
    > rozumiem, że ktoś miął prawo czuć się obrażony (choć nie wiem czemu akurat
    > moim postem - nie odbiegał w treści od innych które można było wcześniej
    na
    > liście przeczytać).

    Pozwole sobie napisac kilka slow wyjanienia.

    Na ww. grupe wszedlem z czystej ciekawosci i twoj list byl jedynym ktory
    zawieral tresci pornograficzne z udzialem nieletniego ponizej 15 r zycia.
    Innych nie znalazlem w tym tych o ktorych piszesz. Byc moze w czasie kiedy
    znalazlem sie na grupie zostaly juz usuniete z serwera. Twoje opowiadanie
    bylo pierwszym ktore przeczytalem i jedynym ktore zawieralo tekie tresci.
    Pozwole sobie zacytowac tresc mojego listu ktory wyslalem dzisiaj na ww.
    grupe odpowiadajac jednej z wielbicielek twojej tworczosci.
    "Wystarczyloby napisac ze ta postac ma 15 a nie 14 lat. Niby mala roznica -
    tylko rok ale z punktu widzenia karalnosci istotna. No chyba ze wtedy ta
    historyjka nie mialaby dla was ( tu mam na mysli wszystkich, ktorym to
    opowiadanko nie przeszkadza) tego "smaczku"... A to juz narzuca
    przypuszczenia o sklonnosci do pedofilii - tak piszacego jak i tych
    czytajacych z wypiekami na twarzy."

    >Czy człowiek ów ma prawo mnie oskarżyć ? Czy polskie
    > prawo w tym zakresie chroni tak samo osoby fikcyjne i rzeczywiste ?

    Nie jestem prokuratorem. Koncowka mojego listu miala byc dosc drastyczna
    kpina ktora jak widze odniosla skutek.
    I nigdzie nie pisalem ze cie oskarze.
    Co do karalnosci twojego czynu - podtrzymuje stanowisko.

    --
    NoMAD