  • 1. Data: 2006-10-12 12:10:00
    Temat: Gdzie zarejestrować spółkę?
    Od: "Aneta" <g...@o...pl>

    jeżeli jeden ze wspólników jest z krakowa a drugi z gdańska.
    dzięki za poradę.

  • 2. Data: 2006-10-12 12:22:12
    Temat: Re: Gdzie zarejestrować spółkę?
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aneta" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jeżeli jeden ze wspólników jest z krakowa a drugi z gdańska.
    > dzięki za poradę.

    tam gdzie będzie prowadzona działalność

    macso

  • 3. Data: 2006-10-12 13:58:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    macso napisał(a):

    > tam gdzie będzie prowadzona działalność

    Jeżeli będzie prowadzona w Internecie?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-10-12 14:01:21
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 12-10-2006 o 15:58:13 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Jeżeli będzie prowadzona w Internecie?

    To ja Was mogę zarejestrować, jestem z internetu ;)

  • 5. Data: 2006-10-12 14:11:30
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "januszek"

    > Jeżeli będzie prowadzona w Internecie?

    w takim razie tam gdzie ma siedzibę urząd skarbowy mądrzejszego wspólnika

    macso

  • 6. Data: 2006-10-12 20:51:20
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia 12 Oct 2006 14:10:00 +0200, Aneta napisał(a):

    > jeżeli jeden ze wspólników jest z krakowa a drugi z gdańska.
    > dzięki za poradę.

    Nawiązując do tego pytania:
    - czy spółka z o.o. musi mieć jakiś konkretny adres ?
    - czy spółka cywilna musi mieć jakiś konkretny adres ?
    adresem dla korespondencji może być przecież skrytka pocztowa

    a tak na marginesie to teraz są takie firmy, które dają adres
    przedsiębiorcom, obsługują korespondencję, robią za sekretariat...
    Jedna zdaje się ma prestiżowy adres: Warszawa, Plac Defilad 1

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy