  • 1. Data: 2006-10-12 11:32:29
    Temat: decyzja do wiadomości
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Witam
    mój sąsiad się buduje a ja dostałem decyzje o warunkach zabudowy na budowe
    jego domku do tzw wiadomości ale bez mapki (dostałem sam tekst decyzji)
    W związku z tym ma pytanie czy powinienem otrzymać także i mapkę dostając
    decyzję do wiadomości. Proszę jednocześnie o podanie przepsió mówiących o
    tym czy powieniem otrzymac czy nie tę mapkę.

  • 2. Data: 2006-10-12 19:07:03
    Temat: Re: decyzja do wiadomości
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > decyzję do wiadomości. Proszę jednocześnie o podanie przepsió mówiących o
    > tym czy powieniem otrzymac czy nie tę mapkę.

    Nie - art. 109 par 1 k.p.a.
    Ale jako strona masz wgląd do akt.

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-10-13 04:56:31
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:88448$452e925c$57cf7bb1$11415@news.chello.pl...

    > Nie - art. 109 par 1 k.p.a.
    > Ale jako strona masz wgląd do akt.
    >
    > Marcin.

    Ok ale czy ja jako sąsiad nie jestem stroną ? Moja sąsiadka buduje swój dom
    na granicy z moją działką. A w decyzji pisze, że załącznik graficzny jest
    integralna cześcią decyzji