  • 1. Data: 2005-08-25 08:47:11
    Temat: Fundusz socjalny/świadczenie urlopowe - jak jest obecnie?
    Od: "och.karol" <o...@x...usunto.wp.pl>

    Od kadrowej dowiedziałem się, ze nie ma teraz obowiązku tworzenia funduszu
    socjalnego w zakładach pracy
    (sp. z o.o. - około 70 pracowników) i w związku z tym u nas nie ma.
    Prawda to, ze nie ma takiego obowiązku?
    A jeśli prawda to co ze świadczeniami urlopowymi. Onegdaj (no ładnych parę lat
    temu) w poprzedniej firmir, gdy nie było funduszu były wypłacane świadczenia
    urlopowe.
    Jak to teraz jest?
    Z góry dzięki.

    pozdr

    karol
    odpowiadając usuń "usunto." w adresie

  • 2. Data: 2005-08-25 09:26:41
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "och.karol" <o...@x...usunto.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Od kadrowej dowiedziałem się, ze nie ma teraz obowiązku tworzenia funduszu
    > socjalnego w zakładach pracy
    > (sp. z o.o. - około 70 pracowników) i w związku z tym u nas nie ma.
    > Prawda to, ze nie ma takiego obowiązku?

    prawda, od 01.01.2003
    nie dotyczy tzw. "budżetówki"

> [...]
    lat
    > temu) w poprzedniej firmir, gdy nie było funduszu były wypłacane

    Świadczenia urlopowe dotyczą pracodawców zatrudniających mniej niż 20 osób
    (w przeliczeniu na pełne etaty, wg stanu na 01.01)
    Również oni od 01.01.2003 nie mają obowiązku wypłacania tych świadczeń

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-25 09:31:49
    Od: "och.karol" <o...@x...usunto.wp.pl>

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (w przeliczeniu na pełne etaty, wg stanu na 01.01)
    > Również oni od 01.01.2003 nie mają obowiązku wypłacania tych świadczeń

    Patrząc z punktu widzenia pracownika to szkoda :-(