  • 1. Data: 2005-08-25 10:08:01
    Temat: staz pracy
    Od: "m4ly" <m...@n...pl>

    witam
    czy po odbyciu 3-miesiecznego stazu pracy pracodawca musi przyjac osobe do
    pracy na jakis okres ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-25 12:41:07
    Temat: Re: staz pracy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 12:08:01 +0200, m4ly napisał(a):

    > witam
    > czy po odbyciu 3-miesiecznego stazu pracy pracodawca musi przyjac osobe do
    > pracy na jakis okres ?

    Hm... Będą problemy z odpowiedzią, bo pytanie lekko nie zrozumiałe.
    Siaki "staż pracy"?

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-08-25 15:03:03
    Od: "m4ly" <m...@a...onetnospam.pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:1fk6u3mher0ok.11wlycbhdg0jo$.dlg@40tude.net...
    > Hm... Będą problemy z odpowiedzią, bo pytanie lekko nie zrozumiałe.
    > Siaki "staż pracy"?

    mialem na mysli prace absolwenta szkoly sredniej w jakims zakladzie,
    rejestruje sie jako bezrobotny w UP a urzadz szuka dla nas miejsca pracy,
    odbywa sie "staz" od 3 m-cy do chyba 6 m-cy po ktorym i tu moje pytanie :)
    czy pracodawca musi nas przyjac na jakis okres czy tez nie, przyjac na umowe
    o prace ...

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-08-26 05:08:37
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 17:03:03 +0200, m4ly napisał(a):

> [...]
    > czy pracodawca musi nas przyjac na jakis okres czy tez nie, przyjac na umowe

    No... Teraz wszystko jasne. Chodzi o staż dla osoby bezrobotnej. Pracodawca
    musi zrobić to co jest w umowie pomiędzy nim a PUPem. A z tym bywa różnie -
    może być zobowiązanie do zatrudnenia 100 % stażystów na jakiś okres, może
    być zobowiązanie do zatrudninia np. 50 % stażystów na jakiś okres, a może
    nie być w ogóle zobowiązania.

    3m się.