  • 1. Data: 2009-03-11 21:02:11
    Temat: Re: Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote
    > Co powiecie na taką procedurę?

    Normalka. Sąd jest podstawowa procedurą, a mandat przywilejem
    (uproszczeniem) i to nie obowiązkowym.

  • 2. Data: 2009-03-11 21:10:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Co powiecie na taką procedurę?

    Standard. Jak się lubisz bawić w sądy to możesz zarządać badań fotoradaru,
    obejrzeć fotkę czy aby Ty na niej jesteś, a nie kuzyn z RPA. Pamiętaj, że
    jak na fotce nie będzie Ciebie widać wyraźnie to punktów Ci nie przywalą, bo
    powiesz, że nie wiesz kto jechał autem.
    Na przyszłość to listów od pachołków miejskich nie odbieraj.

    *

  • 3. Data: 2009-03-11 21:24:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > Niestety, pysk mam na fotce wyraźny:(
    > Zastanawiam się tylko co tym czarnym zeznać w te protokoły...

    Przyznaj się do winy, odmów składania wyjaśnień i zgłoś chęć dobrowolnego
    poddania się karze.

  • 4. Data: 2009-03-11 21:53:19
    Temat: Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Przynieśli mi do domu fotkę listem poleconym ze zwrotką i kazali w treści się stawić
    w siedzibie
    straży miejskiej w terminie ble ble.
    Zapytałem telefonicznie o co chodzi, a oni mi na to: Ponieważ nie nadążają z obróbką
    fotek, jest
    obsuwa w robocie i wysyłają grubo po 30 dniach. (mi wysłali po 3 miesiącach).
    Każą przyleźć w celu spisania zeznań, które pójdą do sądu grodzkiego, z powodu
    przekroczenia w.w.
    terminów.
    Strażnik miejski po przyjacielsku sugeruje dobrowolne poddanie się karze,że niby
    będzie taniej.
    Co powiecie na taką procedurę?

    PS. Jechałem 80/40km/h 13 listopada 2008.Obowiązuje mnie już nowy taryfikator?

  • 5. Data: 2009-03-11 22:20:19
    Od: Rentier <f...@g...com>

  • 6. Data: 2009-03-11 22:20:36
    Od: Rentier <f...@g...com>

  • 7. Data: 2009-03-11 22:28:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Przyznaj się do winy, odmów składania wyjaśnień i zgłoś chęć
    > dobrowolnego poddania się karze.

    No i jeszcze można dorzucić skruchę. Ewentualnie jeszcze jakiś ważny
    powód (tylko bez fantazjowania zbytniego ;) )

  • 8. Data: 2009-03-12 06:47:23
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Strażnik miejski po przyjacielsku sugeruje dobrowolne poddanie się
    > karze,że niby będzie taniej.
    > Co powiecie na taką procedurę?

    Ja tez zyskałem nowego przyjacela w postaci wysoko postawionego
    funkcjonariusza straży miejskiej w Wodzisławiu Ślaskim.
    Sugerował mi abym przyznał sie do przekroczenia prędkości aby uniknąc
    sadu do którego musiałbym jechac 200 km w jedną stronę.
    To że na zdjęciu był inny samochód z innym numerem rejestracyjnym
    (podobnym)a w Wodzisławiu Ślaskim w zyciu nie byłem dla tego pana nie miało
    żadnego znaczenia.
    Decter

  • 9. Data: 2009-03-12 08:00:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

  • 10. Data: 2009-03-12 08:02:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na przyszłość to listów od pachołków miejskich nie odbieraj.

    widze ze wujek dobra rada
    i co mu to da?
    jak nie bedzie odbieral, to jak kiedys jak sie w terminie uporaja z fotami i
    bedzie mial szanse na mandat, to przez twoja rade i tak wyladuje sprawa w
    sadzie