  • 11. Data: 2009-03-12 08:20:14
    Temat: Re: Fotoradar. Przyszło zdjęcie i od razu do sądu!
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Rentier pisze:
> [...]
    > treści się stawić w siedzibie straży miejskiej w terminie ble ble.
    > Zapytałem telefonicznie o co chodzi, a oni mi na to: Ponieważ nie
    > nadążają z obróbką fotek, jest obsuwa w robocie i wysyłają grubo po 30
    > dniach. (mi wysłali po 3 miesiącach).
    > Każą przyleźć w celu spisania zeznań, które pójdą do sądu grodzkiego, z
    > powodu przekroczenia w.w. terminów.
    > Strażnik miejski po przyjacielsku sugeruje dobrowolne poddanie się
    > karze,że niby będzie taniej.
    > Co powiecie na taką procedurę?
    >

    > PS. Jechałem 80/40km/h 13 listopada 2008.Obowiązuje mnie już nowy

    A może tak zaczniecie jeździć zgodnie z zasadami i przepisami to
    nie będziecie mieli żadnych problemów z prawem. :)

    Michał

  • 12. Data: 2009-03-12 09:54:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > A może tak zaczniecie jeździć zgodnie z zasadami i przepisami to
    > nie będziecie mieli żadnych problemów z prawem. :)

    Ktoś Cię pytał o zdanie w tej sprawie, czy pytania nie zrozumiałeś?
    PLONK WARNING

  • 13. Data: 2009-03-12 16:56:09
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 12 Mar, 10:54, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Ktoś Cię pytał o zdanie w tej sprawie, czy pytania nie zrozumiałeś?

    To jest grupa dyskusyjna, a nie poradnia.
    A co do meritum, to tez uwazam ze takim kretynom powinno sie zabierac
    samochody.

  • 14. Data: 2009-03-12 17:31:47
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No i jeszcze można dorzucić skruchę. Ewentualnie jeszcze jakiś ważny
    > powód (tylko bez fantazjowania zbytniego ;) )
    No dobra.Ma to jakikolwiek wpływ na wymiar kary?
    Zwłaszcza dla sądu?

  • 15. Data: 2009-03-12 18:41:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > No dobra.Ma to jakikolwiek wpływ na wymiar kary?
    > Zwłaszcza dla sądu?

    W każdym razie może mieć.

  • 16. Data: 2009-03-12 19:22:24
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > To jest grupa dyskusyjna, a nie poradnia.
    > A co do meritum, to tez uwazam ze takim kretynom powinno sie zabierac
    > samochody.
    ..i oddawać takim matołom, co wypisują podobne bzdury.

  • 17. Data: 2009-03-12 19:24:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    >To jest grupa dyskusyjna, a nie poradnia.
    >A co do meritum, to tez uwazam ze takim kretynom powinno sie zabierac

    PLONK

  • 18. Data: 2009-03-12 20:10:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rentier pisze:

    > No dobra.Ma to jakikolwiek wpływ na wymiar kary?
    > Zwłaszcza dla sądu?

    Może mieć.

    Co innego, jak jechałeś 80/40, bo się ścigałeś z innym pośpiesznym, a co
    innego, jeśli np. pędziłeś do szpitala, do którego zawieziono kogoś
    bliskiego (to takie skrajne przypadki).

  • 19. Data: 2009-03-12 21:27:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 19:22:24 +0000, Rentier napisał(a):

    > ..i oddawać takim matołom, co wypisują podobne bzdury.

    Nie. Licytowac a kase przeznaczac na fotoradary.

  • 20. Data: 2009-03-14 14:37:41
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    > Przyznaj się do winy, odmów składania wyjaśnień i zgłoś chęć dobrowolnego
    > poddania się karze.

    Warunkiem dobrowolnego poddania się karze jest złożenie wyjaśnień.

    Leszek