  • 141. Data: 2007-03-03 21:08:53
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol napisał(a):

    > Wiec jakim cudem wlasciciel pozwala nam tam wchodzic warunkowo?

    Czy naprawdę trzeba do tego "cudu"? Nie wystarczy treść art. 140 kc?

    Ale rzeczywiście dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa, gdyż nie opiera
    się na prawie, lecz wydumaniach na temat prawa, co niektórych.

    Albo niech ktoś wskaże przepis prawa który mówi że właściciel marketu
    musi znosić wszelkie zachowania klientów, albo ja wysiadam :) bo tu już
    zrobiło się nudne.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 142. Data: 2007-03-03 21:25:28
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
> [...]
    >
    > Albo niech ktoś wskaże przepis prawa który mówi że właściciel marketu
    > musi znosić wszelkie zachowania klientów, albo ja wysiadam :) bo tu już

    a myślałem że dłużej wytrzymasz ;)
    ale jeszcze nie padło, że sklep jest dostępny dla wszystkich (bez
    względu na to co robią), bo jest miejscem publicznym, a jest miejscem
    publicznym, bo jest dostępny dla wszystkich
    choć już blisko...

    KG

  • 143. Data: 2007-03-03 21:26:49
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):
    > W jaki sposób fotografując można naruszać określone zasady korzystania z
    > rzeczy? Chyba w taki sam sposób jak patrząc...

    w ten sposób, że pozwoliłem wejść na mój teren i patrzeć, ale nie
    pozwalam fotografować, jeździć na deskorolce itp.
    mój teren, więc ja decyduję (w granicach określonych prawem oczywiście)

    KG

  • 144. Data: 2007-03-03 21:28:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [ciach ...]

    Powiedziałem już, albo podstawy prawne twierdzeń "że właściciel marketu

  • 146. Data: 2007-03-03 21:50:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson napisał(a):

    > Czy naprawdę trzeba do tego "cudu"? Nie wystarczy treść art. 140 kc?

    No to teraz wymyśl, jak sfotografowanie przedmiotu ma spowodować
    ograniczenia w korzystaniu z przedmiotu przez właściciela.

    > Ale rzeczywiście dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa, gdyż nie opiera
    > się na prawie, lecz wydumaniach na temat prawa, co niektórych.

    Przynajmniej jesteś samokrytyczny. Ale skoro się upierasz przy tych
    wydumaniach - dlaczego masz o to do innych pretensje?

    > Albo niech ktoś wskaże przepis prawa który mówi że właściciel marketu
    > musi znosić wszelkie zachowania klientów, albo ja wysiadam :) bo tu już
    > zrobiło się nudne.

    Najpierw wskaż mi jakiś przepis zabraniający (w tym konkretnym
    przypadku) fotografowania i pozwalający na siłowe usunięcie klienta oraz
    wszelkie inne "selekcje" rodem z komedii Barei.

  • 147. Data: 2007-03-03 22:02:50
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 03 Mar 2007 14:57:00 +0100, januszek napisał(a):

    > Hmm... Czyli Twoim zdaniem ktoś, kto może nie chcieć, z jakiś powodów
    > aby ktokolwiek bez jego pozwolenia fotografowal jego własność jest równy
    > z kimś kto zakazuje wchodzenia na teren swojej posesji osobom w
    > okularach?

    Januszek, jedynym uzasadnieniem takiego zakazu może być prawo do
    prywatności. Owszem, w przypadku fotografowania ludzi może dojść do
    naruszenia ich prywatności, nie każdy z klientów sklepu to lubi i być
    może tym się kieruje kierownictwo sklepu - żeby nikt nie płoszył
    klienteli.
    W opowieści o naruszeniu sposobu korzystania z rzeczy itd. - nie ma co
    wierzyć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==

  • 148. Data: 2007-03-03 22:24:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson napisał(a):
> [...]
    >
    > Powiedziałem już, albo podstawy prawne twierdzeń "że właściciel marketu
    > musi znosić wszelkie zachowania klientów", albo ja wysiadam :) bo tu

    A gdzie ja pisałem o *wszelkich* zachowaniach, drogi kłamczuszku, hmm?

  • 149. Data: 2007-03-03 22:24:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson napisał(a):
> [...]
    >
    > Powiedziałem już, albo podstawy prawne twierdzeń "że właściciel marketu
    > musi znosić wszelkie zachowania klientów", albo ja wysiadam :) bo tu

    Kłamstwo powtórzone dwa razy nie staje się prawdą.

  • 150. Data: 2007-03-03 22:25:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [ciach ...]