  • Data: 2012-03-27 23:10:22
    Temat: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M wrote:

    > Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę,
    > poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług.
    >
    > Nie wiem jak to jeszcze inaczej nazwać..

    a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h
    nieprzerwane działanie.

    Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz.
    Za czas i nakład pracy potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej.
    Ale to dopiero za jakies 20 lat.
    Narazie sedziowie są na etapie odszkodowan medycznych w realnej wysokosci.