  • Data: 2012-03-28 08:15:15
    Temat: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.03.2012 o 23:10 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h
    > nieprzerwane działanie.

    A musi być? To ja pytam, dlaczego nie działa. A odpowiedź od konsultantów
    znam - bo system błędnie działa, księgowość w Niemczech w dodatku, a oni
    sa tylko "przekaźnikami" i to co "im system wyświetli". Wyłączyli bo nie
    była uregulowana faktura proforma. Nie uważasz że to jest delikatnie
    mówiąc dziwne?

    > Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz.
    > Za czas i nakład pracy potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej.
    > Ale to dopiero za jakies 20 lat.
    > Narazie sedziowie są na etapie odszkodowan medycznych w realnej
    > wysokosci.

    Ogólnie dużo mnie i nas już to nauczyło, również dzięki wszystkim
    wypowiedziom w wątku. Ehh.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/