  • 31. Data: 2004-12-12 11:47:49
    Temat: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    news:cpf8gg$sur$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Po drugie konkretne straty materialne - o ile mnie pamięć nie myli to
    > kruk wysyła ponaglenia w sposób bezczelnie widoczny, czerwone nadruki na
    > kopertach w prawie stylu "ODDAWAJ KASE ZŁODZIEJU".
    > No więc on zaprosił do domu kontrahenta a tu listonosz przyniósł taki
    > list, kontrahent go dostrzegł i zrezygnował z podpisania umowy.
    > Do tego sąsiedzi stracili do niego zaufanie bo widzieli koperty itd. itp.
    > To nie są żarty, to co robią niektóre firmy windykacyjne nadaje się
    > prosto do prokuratury i horrendalnych odszkodowań. Dla zasady i nauki.

    Ponownie ROTFL.
    Kolega widzę nie ma bladego pojęcia o roszczeniach odszkodowawczych w prawie
    polskim, więc polecam lekturę pierwszego z brzegu podręcznika. A w obecnej
    chwili jakakolwiek dalsza dyskusja w tym temacie jest bezprzedmiotowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 32. Data: 2004-12-12 11:48:47
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > Goomich rzecze:
    >
    > Masz rację.

    Co nie zmienia faktu, że i tak żądanie byłoby oddalone jako oczywiście
    bezzasadne.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 33. Data: 2004-12-12 12:24:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Tomasz Waszczyński rzecze:
    > Co nie zmienia faktu, że i tak żądanie byłoby oddalone jako oczywiście
    > bezzasadne.

    Z prorokiem sprzeczać się nie będę.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 34. Data: 2004-12-12 15:03:56
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczyński" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Co nie zmienia faktu, że i tak żądanie byłoby oddalone jako oczywiście
    > bezzasadne.

    Szklana kula na zapleczu?
    W tym wypadku rzeczywiscie ciezko byloby cokolwiek udowodnic, ale w
    przypadku faktycznego najscia przez pseudokomornika wraz z efektami w
    postaci walenia w drzwi+wyzywania od roznych stosujemy nast. procedure :
    - wzywamy Policje,
    - wzywamy karetke do domownika, ktory to bezposrednio na skutek dzialan
    owego osobnika zaslabl,
    - regularnie chodzimy do lekarza,
    - calosc poprzedzamy zaleniem sie wszystkim sasiadom jak to strasznie
    przezywamy te listy : "Pani Kowalska, mnie to juz tak serce boli..."

    :)

    --
    http://42.pl/url/9IP
    Cos nowego z okazji swieta proletaryjatu

  • 35. Data: 2004-12-12 19:14:58
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Szklana kula na zapleczu?

    Nie, polecam lekturę Kc.

> [...]
    > - calosc poprzedzamy zaleniem sie wszystkim sasiadom jak to strasznie
    > przezywamy te listy : "Pani Kowalska, mnie to juz tak serce boli..."

    Niezła bajka, ale nie jeteśmy w USA. Naprawdę w Polsce to nie są przesłanki
    do wygrania sprawy o zadość uczynienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 36. Data: 2004-12-12 19:16:03
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > Tomasz Waszczyński rzecze:
    >
    > Z prorokiem sprzeczać się nie będę.

    Tu się nie ma o co przede wszystkim sprzeczać. Polskie prawo nie przewiduje
    możliwości wypłaty zadośćuczynienia w przypadku opisanym. Kropka.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 37. Data: 2004-12-12 19:18:23
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Wojtek Szweicer wrote:
    > Z całym szacunkiem, ale SQLwysyn ma rację. List nie był do Ciebie. Nawet
    > jeśli przeczytałeś, to trudno, stało się. Ale nie jest do Ciebie, więc
    > nie masz się czego bać.

    Wiem, popełniłem błąd czytając go w ogóle, ale nie miałem pojęcia do
    kogo jest dopóki nie znalazłem adresata. Nie czuje się winny umyślnego
    grzebania w cudzej korespondencji. Boję się jednak, że wyrzucając
    otwarte listy do kosza bez dociekania co w nich jest/do kogą są może
    mnie pozbawić wielu ważnych informacji ... tym bardziej że na porządku
    dziennym mamy gówniarzy szukających po kopertach awizo i kasy, nie
    pierwszy raz znalazłem pogniecioną korespondencję do mnie z banku gdzieś
    pod skrzynką.

    > A pana od Kruka nie należy wpuszczać, a jak wedrze się siłą, to dzwonić
    > na policję.

    To ja wiem ;)

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 38. Data: 2004-12-12 20:02:52
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > Niezła bajka, ale nie jeteśmy w USA. Naprawdę w Polsce to nie są
    > przesłanki
    > do wygrania sprawy o zadość uczynienie.

    Ja wiem, ze malo realistyczne, ale przeciez juz rodzice zamordowanego
    dziecka wygrali 100 tys. zl od zabojcy.

  • 39. Data: 2004-12-12 21:32:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > A pana od Kruka nie należy wpuszczać, a jak wedrze się siłą, to dzwonić
    > na policję.

    A doraźnie spryskać pieprzem w spraju, przysmażyć paralizatorem lub
    rozwalić mu łeb solidną, stalową rurą od odkurzacza (wrzeszcząc przy tym
    "Ratunku! Bandyci!") :-D

  • 40. Data: 2004-12-13 23:11:55
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > Ja wiem, ze malo realistyczne, ale przeciez juz rodzice zamordowanego
    > dziecka wygrali 100 tys. zl od zabojcy.

    Bingo! _Zamordowanego_.

    --
    Pozdrawiam,