  • 61. Data: 2005-05-07 09:53:10
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:427C6807.2071E3E9@gazeta.pl...

    > I zabiją go śmiechem ;) za taki telefon ;)

    Uwierz, ze nie zabiją. Znam przypadek, gdy bramka skoczyła interwencję w
    areszcie, a właścicielce lokalu przedstawiono przy okazji kilka
    zarzutów. Poszło o to, ze nie chcieli klienta wpuścić do lokalu, a jak
    powiedział, ze zadzwoni po policję, to mu telefon komórkowy zabrali i
    kazali z rodzicami po niego przyjść. Lokalu już nie ma.

  • 62. Data: 2005-05-07 09:54:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uderzasz bramkarza prawym sierpowym. On upada. Podnosi sie. Siega po
    > telefon i ... zgłasza czynną napaść przez agresywnego małolata...

    Czynnej napaści nie będzie, bo on nie jest funkcjonariuszem. Ale bić go
    nie należy za to, ze jest głupi. Od tego jest policja.

  • 63. Data: 2005-05-07 09:55:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "--+ sA+An +--" <s...@6...il> napisał w wiadomości

    > A co z nietrzeźwymi?

    Nie może im sprzedawać alkoholu. Dokąd nie zakłócają porządku, to
    niewpuścić nie może. Później, to już działają zasady ogólne, czyli
    obrona konieczna przed zakłóceniem porządku i ewentualnie Policja, by
    gościa izbę wywiozła.

  • 64. Data: 2005-05-07 09:56:47
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Sat, 7 May 2005 11:50:06 +0200]:

    > Jak będziesz rozdawał

    RozdawalA. Jesli mozna.

    > darmowe drinki, to wówczas będziesz promował alkohol,
    > co jest przestępstwem.

    No, to jakby sie uprzec to mozna pod to podciagnac tez
    "piwo na koszt firmy" ;) Ale ok:

    Robie platne wejsciowki w cenie ktorych jest alkohol
    w okreslonej ilosci. Wiec jesli ktos taka wejsciowke
    ma, to ma prawo tego drinka wypic -- bo zaplacil.
    Malolatowi sprzedac drinka nie moge. Wiec co z nim
    zrobic? ;)

    Kira

  • 65. Data: 2005-05-07 09:59:06
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Czynnej napaści nie będzie, bo on nie jest funkcjonariuszem. Ale bić go

    Przeczytaj sobie ustawe o ochronie osob i mienia.
    Jesli bedziesz chcial wejsc do mojego lokalu bez mojej zgody i zaatakujesz
    ochroniarza, to ma on prawo uzyc srodkow przymusu bezposredniego.
    Paralizatora, kajdanek, palki itd.

    --
    KRZYZAK

  • 66. Data: 2005-05-07 10:00:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Uwierz, ze nie zabiją. Znam przypadek, gdy bramka skoczyła interwencję w
    > areszcie, a właścicielce lokalu przedstawiono przy okazji kilka
    > zarzutów.

    Cos mi sie wydaje, ze kiedys nie wpuscili cie na impreze dla doroslych i
    teraz fantazjujesz.

    --
    KRZYZAK

  • 67. Data: 2005-05-07 10:06:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > zabranie zezwolenia na sprzedaż alkoholu. Uwierz, że nie da się. Jedynie

    Da sie bardzo prosto. Jestes agresywny, zaklocasz porzadek i wypad.

    --
    KRZYZAK

  • 68. Data: 2005-05-07 10:08:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Cos mi sie wydaje, ze kiedys nie wpuscili cie na impreze dla doroslych i
    > teraz fantazjujesz.

    Cos mi sie wydaje, ze nie zauwazyles ze Robert jest tu zdecydowanie
    najbardziej doswiadczonym prawnikiem z wszystkich subscriberów grupy. Utrzyj
    mleko spod nosa i nie zaczepiaj pochopnie innych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 69. Data: 2005-05-07 10:13:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jacku! po raz ostatni napiszę. To nie ja mam znaleźć podstawę prawną do
    > wejścia nieletniego do lokalu, tylko Ty masz znaleźć podstawę do
    > niewpuszczenia go do tego lokalu.

    Podstawa jest bardzo prosta. To _moj_ lokal i ta ja decyduje, kto w nim
    przebywa.

    --
    KRZYZAK

  • 70. Data: 2005-05-07 10:18:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Cos mi sie wydaje, ze nie zauwazyles ze Robert jest tu zdecydowanie
    > najbardziej doswiadczonym prawnikiem z wszystkich subscriberów grupy.
    > Utrzyj mleko spod nosa i nie zaczepiaj pochopnie innych.

    Ale jakos podstawy prawnej nie moge sie doczekac.
    Cos cienko z tym doswiadczeniem.
    Ale, jaka grupa, tacy "prawnicy"...

    --
    KRZYZAK