  • 71. Data: 2005-05-07 10:23:19
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Cos mi sie wydaje, ze nie zauwazyles ze Robert jest tu zdecydowanie
    > najbardziej doswiadczonym prawnikiem z wszystkich subscriberów grupy.
    > Utrzyj mleko spod nosa i nie zaczepiaj pochopnie innych.

    Prawnikiem to nie wiem, ale na pewno policjantem, wiec zonk dla mariposa

    P.

  • 72. Data: 2005-05-07 10:35:12
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Uwierz, ze nie zabiją. Znam przypadek, gdy bramka skoczyła interwencję w
    > areszcie, a właścicielce lokalu przedstawiono przy okazji kilka
    > zarzutów. Poszło o to, ze nie chcieli klienta wpuścić do lokalu, a jak
    > powiedział, ze zadzwoni po policję, to mu telefon komórkowy zabrali i
    > kazali z rodzicami po niego przyjść. Lokalu już nie ma.

    Czyzby ktorys z synow bylego prezydenta RP?

    No ale jak mu zabrali telefon to kradziez, a moze nawet napasc i rozboj.
    No to sie nie dziwie, ze i areszt sie trafil itp.

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 73. Data: 2005-05-07 10:36:58
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Przeczytaj sobie ustawe o ochronie osob i mienia.
    > Jesli bedziesz chcial wejsc do mojego lokalu bez mojej zgody i zaatakujesz
    > ochroniarza, to ma on prawo uzyc srodkow przymusu bezposredniego.
    > Paralizatora, kajdanek, palki itd.

    Oczywiscie caly czas mowimy o licencjonowanej "bramce" a nie o kolesiach
    z silowni.

  • 74. Data: 2005-05-07 10:40:44
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > To też wykroczenie.

    No jak to? 17 latek zamawia w barze 2 piwa - i moze? Ech... no to nie
    rozumiem...

    Albo inna sytuacja, jeden osiemnastolatek zamawia 2 piwa. Jego
    towarzyska wyglada na mniej niz 18. Barman mowi - ok, mozesz kupic 1
    piwo, bo tamta dziewczyna nie wyglada na 18. I co teraz?

  • 75. Data: 2005-05-07 10:44:07
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > Prawnikiem to nie wiem, ale na pewno policjantem, wiec zonk dla mariposa

    co to ten "zonk"? :>

  • 76. Data: 2005-05-07 11:06:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co to ten "zonk"? :>

    nie ta bramka :)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 77. Data: 2005-05-07 11:08:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oczywiscie caly czas mowimy o licencjonowanej "bramce" a nie o kolesiach
    > z silowni.

    a w jakim klubie taka jest?

    P.

  • 78. Data: 2005-05-07 11:19:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... wrote:

    > a w jakim klubie taka jest?

    Nawet w takim zadupiu jak Skierniewice, licencjonowani pilnowali 2 lokali.

    P.S.
    Caly czas grzebe w roznych przepisach i nie moge znalezc odpowiedniego, zeby
    utrzec nosa wlascicielowi lokalu, ktory robi w czwartki imprezy tylko dla
    studentow. Niebiletowane.
    A ja juz legitymacji studenckiej nie mam...

    --
    KRZYZAK

  • 79. Data: 2005-05-07 11:28:31
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    wiadomości news:d5ft2a$5f5$3@opal.futuro.pl...

    > Bo ludzie się 'dają'. Są przyzwyczajeni, że byle cieć w bramie to alfa i
    > omega, władca życia i smierci ;->

    No ludzie się dają bo jakie mają wyjście. Jak chcą wejśc się zabawić na
    dyskoteke to muszą udowodnić iż są pełnoletni. Można spróbować wezwać
    policje i wejśc bez okazywania dokumentów, ale wtedy można się spodziewać
    "wpierdolu" od ochroniarzy zapewne.

    Może ktoś przytoczyć konkretne artykuły kodeksów mówiące o tym iż do lokalu
    można wejść bez okazania dokumentu tożsamości? No i co, jeżeli przed
    wejściem wisi sobie karteczka "wstęp od lat 18, za okazaniem dowodu
    osobistego".

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 80. Data: 2005-05-07 12:19:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ale wynajęty.

    Nie zmieniaj warunków zadania w trakcie.