  • 21. Data: 2018-03-23 09:50:55
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-23 o 09:42, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > no ja bym powiedział ze w sprawie o której piszesz to tam był raczej
    > remis ze wskazaniem na PO.... Bo jakby nie było to było ustalane wraz z
    > opozycją i doili wszyscy obecni w sejmie... Co nie znaczy, że popieram
    > to co roniło PO

    Jeśli PO dogadywała się z opozycją to nie z miłości do opozycji, ale
    widocznie tego wymagała arytmetyka sejmowa. PiS działa wg tej samej
    arytmetyki, tylko inne są liczby w sejmie niż przedtem, więc teraz nie
    musi się z nikim dogadywać. Prawo w tym zakresie nie zmieniło się.

    Natomiast interesujący byłby wynik dojenia budżetu w ujęciu
    wartościowym. Tutaj liderem byłaby PO. Chociaż, jak powiedziałem
    wcześniej, PiS dzielnie walczy i nie składa broni.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 22. Data: 2018-03-23 09:53:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 marca 2018 17:43:38 UTC+1 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

    > Weź nie strasz :-(
    > Aż tak głupiego społeczeństwa (chyba) nie mamy.

    Nieśmiało zauważę ze jesteś cząstką tego społeczeństwa wiec jeśli uważasz ze jest
    głupie to sam siebie jako idiote traktujesz.

  • 23. Data: 2018-03-23 09:53:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 marca 2018 18:02:05 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:

    > Mamy. Trzeba być skończonym idiota żeby popierać postkomuszą pisowską
    > hołotę.
    Jako cząstka tego społeczeństwa też wiec za idiote robisz.

  • 24. Data: 2018-03-23 09:55:54
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-23 o 09:50, Wojtek pisze:

> [...]
    > wartościowym. Tutaj liderem byłaby PO. Chociaż, jak powiedziałem
    > wcześniej, PiS dzielnie walczy i nie składa broni.

    Jeśli dobrze kojarzę, to mówimy o nagrodach dla prezydium sejmu, to
    opozycja uczestniczyła w tym, bo chętnie brała te premie. Zresztą w
    czasach PiS-u też były przyznane nagrody dla prezydium i tam z
    opozycyjnych vice marszałków wyłamał się Tyszka z K15...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 25. Data: 2018-03-23 14:22:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 22 Mar 2018 12:52:35 +0100, w
    <5ab39904$0$31354$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Było tak potwierdzam. Nie rżnij głupa

    A co brałeś czy świadkowałeś? :)))
    Śmiało podaj linka, zamiast powielać kłamstewka.

  • 26. Data: 2018-03-23 14:25:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 23 Mar 2018 09:29:05 +0100, w <p92dva$kl0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Wojtek <w...@o...pl> napisał(-a):

    > Jeśli zaś, uwzględniając że temat (słusznie skądinąd) nagłaśnia PO, to
    > warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO
    > będzie prowadziła w tej dyscyplinie.

    Nie sądzę - trzeba doliczyć 70 czy już 100mln na Rydzyka.

    > Aczkolwiek PiS nie powiedział
    > jeszcze ostatniego słowa.

    A to na pewno.

  • 27. Data: 2018-03-23 16:55:15
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 23.03.2018 o 09:53 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Nieśmiało zauważę ze jesteś cząstką tego społeczeństwa wiec jeśli
    > uważasz ze jest głupie to sam siebie jako idiote traktujesz.

    Ano jestem częścią głupiego społeczeństwa :-(
    Tak jak czerwona kropeczka na moim moniotorze jest częścią białego tła w
    przeglądarce.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2018-03-23 21:44:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 marca 2018 16:55:11 UTC+1 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

    > Ano jestem częścią głupiego społeczeństwa :-(
    > Tak jak czerwona kropeczka na moim moniotorze jest częścią białego tła w
    > przeglądarce.

    Typowe
    Bywają tacy co im się zdaje ze sa mądrzejsi od innych
    Nawet sporo ich jest

  • 29. Data: 2018-03-24 00:05:55
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 23.03.2018 o 21:44 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Typowe
    > Bywają tacy co im się zdaje ze sa mądrzejsi od innych
    > Nawet sporo ich jest

    Dziękuję, że się w czymś zgadzamy. Nie wiem w czym, ale w czymś na pewno.

    Pozdrawiam
    Kamil

    P.S. O czy my w ogóle rozmawiamy? Przypomnę nieśmiało, że zaczęło się od
    straszenia mnie dwiema kadencjami rządów pis-u.

  • 30. Data: 2018-03-26 09:36:14

    W dniu 2018-03-23 o 14:22, r...@k...pl pisze:
    > A co brałeś czy świadkowałeś? :)))
    > Śmiało podaj linka, zamiast powielać kłamstewka.

    Nie płacą mi za dokształcanie niedowiarków. Mam ciekawsze zajęcia
    Jesteś młody, leniwy z natury czy za opłatą ;-)