  • 11. Data: 2018-03-21 14:03:43
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 13:44, r...@k...pl pisze:

    > Rozumiem, że tylko w ten sposób potrafisz się przyznać do rozpowszechniania
    > kłamstw. Partia to docenia.

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/nagrody-w-pla
    tformie-obywatelskiej-rzad-donalda-tuska-wydal-majat
    ek/1q3whdm

    Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo
    nie za łapówki, jak uważają źli ludzie).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 12. Data: 2018-03-21 14:31:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 21 Mar 2018 14:03:43 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo
    > nie za łapówki, jak uważają źli ludzie).

    Ach, jesienią mamy wybory samorządowe, więc Nowogrodzka już w marcu rusza
    do boju.
    Zainteresowanie akurat mieszkaniami nietrudno wyjaśnić:
    http://www.newsweek.pl/polska/polityka/mateusz-moraw
    iecki-ukrywa-majatek-oswiadczenia-majatkowe-morawiec
    kiego,artykuly,424476,1.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 13. Data: 2018-03-21 15:28:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 21 Mar 2018 13:11:08 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych
    > i za to został ukarany.

    Czyżby robił jakieś szachu-machu z KRUS-em?

  • 14. Data: 2018-03-21 15:31:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]
    >
    > Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo
    > nie za łapówki, jak uważają źli ludzie).

    Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki.
    W tym wątku poruszamy temat premii dla ministrów i rozpowszechniania przez
    ciebie kłamstw na ten temat.

    O mieszkaniach bezpartyjnego Adamowicza czy siedmiu mieszkaniach Jackowskiego
    (PiS) jest inny wątek.

  • 15. Data: 2018-03-22 12:52:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 12:39, r...@k...pl pisze:

    > Googlałem. Nic nie ma. A więc jednak proszę o link.

    Było tak potwierdzam. Nie rżnij głupa

    Co nie zmienia faktu że jedni i drudzy są siebie warci.

    Pis robi za mało i za wolno i to będzie przyczyna jego upadku tak gdzieś
    za 2 kadencje ;-)

  • 16. Data: 2018-03-22 12:56:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 15:31, r...@k...pl pisze:

    > Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki.
    > W tym wątku poruszamy temat premii dla ministrów i rozpowszechniania przez
    > ciebie kłamstw na ten temat.

    Sprytny jesteś. Chodzi o inne stanowiska

    Ale czy to Kowalskiego obchodzi czy dostał wiceminister czy podsekretarz
    czy inna biurwa? przcież oni rotują i to nawet między rządami i partiami

  • 17. Data: 2018-03-22 17:43:22
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 22.03.2018 o 12:52 z <...@...pl> pisze:

    > Pis robi za mało i za wolno i to będzie przyczyna jego upadku tak gdzieś
    > za 2 kadencje ;-)

    Weź nie strasz :-(
    Aż tak głupiego społeczeństwa (chyba) nie mamy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2018-03-22 18:02:58
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-22 o 17:43, Kubuś Puchatek pisze:

    > Weź nie strasz :-(
    > Aż tak głupiego społeczeństwa (chyba) nie mamy.

    Mamy. Trzeba być skończonym idiota żeby popierać postkomuszą pisowską
    hołotę.

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2018-03-23 09:29:05
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 15:31, r...@k...pl pisze:

    > Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki.
    > W tym wątku poruszamy temat premii dla ministrów i rozpowszechniania przez
    > ciebie kłamstw na ten temat.

    Oczywiście, jeśli zawęzysz temat do premii ministrów PiS to masz rację:
    w dojeniu budżetu państwa, przez ministrów PiS, PiS prowadzi z PO 1:0.
    Jeśli zaś, uwzględniając że temat (słusznie skądinąd) nagłaśnia PO, to
    warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO
    będzie prowadziła w tej dyscyplinie. Aczkolwiek PiS nie powiedział
    jeszcze ostatniego słowa.
    Krótko mówiąc: jedni są warci drugich.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 20. Data: 2018-03-23 09:42:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-23 o 09:29, Wojtek pisze:

> [...]
    > warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO
    > będzie prowadziła w tej dyscyplinie. Aczkolwiek PiS nie powiedział

    no ja bym powiedział ze w sprawie o której piszesz to tam był raczej
    remis ze wskazaniem na PO.... Bo jakby nie było to było ustalane wraz z
    opozycją i doili wszyscy obecni w sejmie... Co nie znaczy, że popieram
    to co roniło PO

    --
    http://zrzeda.pl