  • 1. Data: 2004-11-30 10:44:31
    Temat: Etat a II próg podatkowy
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam
    Posiadam umowę o pracę. W październiku podobno wszedłem w II próg podatkowy.
    Czy zatem moje wynagrodzenie netto (do ręki) powinno się zmniejszyć w tym
    miesiący i kolejnych do końca roku, czy też wzrastają tylko koszty
    pracodawcy ?
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-11-30 12:37:11
    Temat: Re: Etat a II próg podatkowy
    Od: Milamber <m...@w...pl>

> [...]
    > Czy zatem moje wynagrodzenie netto (do ręki) powinno się zmniejszyć w tym
    > miesiący i kolejnych do końca roku, czy też wzrastają tylko koszty

    Pomniejszą Ci o zwiększoną zaliczkę na podatek...