  • 1. Data: 2004-11-30 09:59:49
    Temat: likwidator ukradł pieniądze z FGŚP
    Od: "MP" <m...@o...pl>

    Może ktoś mógłby mi doradzić co robić w sprawie niewypłaconego wynagrodzenia.

    Zgłosiłam sprawę do Sądu Pracy. Sąd wydał wyrok.
    Z wyrokiem zwróciłam się do komornika.
    Komornik niestety nie miał z czego ściągnąć mojego wqynagrodzenia.
    Zwróciłam się do Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.
    Otrzymałam informację, że likwidator spółki w której pracowałam złożył
    zbiorczy wniosek do FGŚP. Pieniądze dla pracowników zostały wypłacone
    likwidatorowi. W tej sytuacji fundusz nie będzie drugi raz wyplacał tych
    samych pieniędzy.
    Sprawa przeciwko likwidatorowi została zgłoszona przez Fundusz do prokuratury,
    ale została zawieszona. Nie wiem z jakich powodów.
    Co mogę w tej sprawie zrobić. Czy mogę mieć jakieś roszczenia w stosunku do
    Funduszu, że nie zostałam poinformowana o wypłacie?
    Czy mam ścigać likwiddatora? W jaki sposób? Pomóżcie.

    Pozdrawiam
    MP