    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytury mundurowe
    Date: Mon, 21 Dec 2009 13:38:06 +0100

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jakie drugiemu zabrać. Ten drugi ma wcześniejszą emeryturę z pieniędzy
    > właśnie również tego emeryta. Pieniądze nie biorą się z nieba. Do
    > ministerstwa trafiają z podatków. I skoro jeden może dłużej pracować,
    > drugi również. Dlaczego specjalne przywileje nie mogą dotyczyć np
    > prządki? Tu nie ma tego psa ogrodnika. Tu jest kwestia równości wobec
    > przepisów. Wszystkich powinny dotyczyć takie same.

    Jesteś na tyle naiwny aby wierzyć, że z tych "zaoszczędzonych" pieniędzy
    ktokolwiek i cokolwiek dostanie?

    Już dosyć napisałem o nierówności wobec prawa i to nierówności na
    niekorzyść mundurowych.
    Jedyną rekompensatą za tą nierówność są właśnie prawa do wcześniejszej
    emerytury ale jak to w populiźmie, każdy widzi co drugi ma więcej, a nie
    czego ma mniej.

    Wszyscy widzą, że prywatni przedsiębiorcy zazwyczaj żyją na wysokim
    poziomie i chętnie opodatkowano by ich za to dodatkowo ale kto dostrzega
    ile pracy i czasu wkładają w swoje firmy.

    Tak samo jest z mundurowymi.
    Wszyscy widzą wcześniejsze emerytury ale nikt nie widzi jak na co dzień
    wygląda służba lub jakie mundurowi mają ograniczenia.

    Gdzie twoja równość wobec prawa gdy mundurowemu wprowadza się ustawowo
    wiele zakazów lub nakazów nie występujących w kodeksie pracy?

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com