  • Data: 2009-12-21 18:37:51
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hgoavi$fs1$8@inews.gazeta.pl...
    (...)
    > To znaczy?

    Zapytałem, czy w służbach mundurowych są jakieś ograniczenia, jeżeli chodzi o
    finanse? Czy nie są wypłacane należności na czas? Mundurówki, "trzynastki",
    przejazd raz w roku w dowolne miejsce w kraju, tzw. "urlopowe" na każdego
    członka rodziny. Wymieniać dalej? bo jest ich trochę i to takich, jakich w
    cywilu nie uświadczysz.

    > Pracowałem w cywilu, wstąpiłem w szeregi służb (różnych) i mam porównanie jak
    > to wygląda po jednej, a jak po drugiej stronie.
    Też znam to z jednej i z drugiej strony.

    > Uwierz mi, odsłużyłem swoje, oddałem państwu część zdrowia (znaczącą bo mam
    > orzeczoną grupę inwalidzką w związku ze służbą i nie każdą pracę mogę
    > wykonywać - nie wspomnę o dolegliwościach) i teraz mądrzejszy o doświadczenie
    > tych lat jeśli ktoś zaproponowałby mi podobny "szlak" powiedziałbym NIE.
    Rozumiem, że jesteś na rencie? To nie zazdroszczę.

    --
    Piotr Zawiły