  • Data: 2009-12-21 16:58:59
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hgnq7f$fs1$3@inews.gazeta.pl...
    (..)
    > Tak samo jest z mundurowymi.
    > Wszyscy widzą wcześniejsze emerytury ale nikt nie widzi jak na co dzień
    > wygląda służba lub jakie mundurowi mają ograniczenia.

    Ograniczenia finansowe również?

    > Gdzie twoja równość wobec prawa gdy mundurowemu wprowadza się ustawowo wiele
    > zakazów lub nakazów nie występujących w kodeksie pracy?

    Uwierz mi, nie chciałbyś pracować według kodeksu pracy :-) Wtedy byłaby wrzawa,
    jakby zabrano, zgodnie z kodeksem pracy "trzynastkę", a tak "trzynastkę" mogą
    zabrać tylko w wyjątkowych sytuacjach i na pewno nie odnoszą się one do kodeksu
    pracy. Nie jest tak źle. Dobrze wiesz, że nieobowiązujący Was kodeks pracy jest
    bardziej restrykcyjny, niż regulacje prawne odnośnie służby :-)

    --
    Piotr Zawiły