  • Data: 2009-12-21 17:18:33
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hgo9hj$l2m$1@news.onet.pl...

    > Uwierz mi, nie chciałbyś pracować według kodeksu pracy :-) Wtedy byłaby
    > wrzawa, jakby zabrano, zgodnie z kodeksem pracy "trzynastkę", a tak
    > "trzynastkę" mogą zabrać tylko w wyjątkowych sytuacjach i na pewno nie
    > odnoszą się one do kodeksu pracy. Nie jest tak źle. Dobrze wiesz, że
    > nieobowiązujący Was kodeks pracy jest bardziej restrykcyjny, niż regulacje
    > prawne odnośnie służby :-)

    No jeżeli wg. pana Piotra kodeks pracy to "trzynastka" to rzeczywiście
    poziom jego wypowiedzi odpowiada poziomowi tego kodeksu (oczywiście w jego
    rozumieniu).
    Są ludzie którzy są tak tępi że nie rozumią, że służba to nie praca, że za
    niewykonanie rozkazu są paragrafy w Kodeksie Karnym, że olbrzymia większość
    społeczeństwa mówi wyraźnie, że nie ma takich pieniędzy i przywilejów za
    które zamieniliby pracę na "spocznij" z pracą na "baczność".