  • Data: 2009-12-21 14:36:36
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Danusia pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hgnk6n$o8m$1@news.onet.pl...
    > [.....] Dzięki temu ludzie ci często
    >
    > Ależ wypisujesz kłamliwe tezy, same bzdury. Prosty dowód:
    > Emerytura człowieka który przepracowal 40 lat, a jego podstawa wymiaru równa
    > jest kwocie bazowej, czyli miał średnie i niskie zarobki (brak wykształcenia
    > i dobrego zawodu):
    > 24% kwoty bazowej= 0,24x2578=618,72 zł
    > 40 lat x 1,3% x 2578=1340,56 zł
    > RAZEM 1959,28 zł brutto.

    Jest mały problem, o którym pisałem, w ostatnich latach przy przejściu
    na emeryturę osoba ta zarabiała mało. Dużo zarabiała w latach 70-tych.
    Licząc współczynniki z lat 90-tych za nic nie wychodzi średnia płaca,
    więc te niespełna 2000 można wsadzić między bajki. Znam jednego emeryta
    dostającego tak wysoką emeryturę, natomiast znam kilku emerytowanych
    policjantów pracujących w policji dalej, jako pracownicy cywilni.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl