  • Data: 2009-12-21 17:24:00
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Zawiły pisze:

    > Ograniczenia finansowe również?

    To znaczy?

    > Uwierz mi, nie chciałbyś pracować według kodeksu pracy :-) Wtedy byłaby
    > wrzawa, jakby zabrano, zgodnie z kodeksem pracy "trzynastkę", a tak
    > "trzynastkę" mogą zabrać tylko w wyjątkowych sytuacjach i na pewno nie
    > odnoszą się one do kodeksu pracy. Nie jest tak źle. Dobrze wiesz, że
    > nieobowiązujący Was kodeks pracy jest bardziej restrykcyjny, niż
    > regulacje prawne odnośnie służby :-)

    Pracowałem w cywilu, wstąpiłem w szeregi służb (różnych) i mam
    porównanie jak to wygląda po jednej, a jak po drugiej stronie.

    Uwierz mi, odsłużyłem swoje, oddałem państwu część zdrowia (znaczącą bo
    mam orzeczoną grupę inwalidzką w związku ze służbą i nie każdą pracę
    mogę wykonywać - nie wspomnę o dolegliwościach) i teraz mądrzejszy o
    doświadczenie tych lat jeśli ktoś zaproponowałby mi podobny "szlak"
    powiedziałbym NIE.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com