    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytury mundurowe
    Date: Mon, 21 Dec 2009 12:46:52 +0100

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Proszę nie kłamać. Pracują dodatkowo. Mam znajomych policjantów i fakt
    > już nie pracują jako "bramkarze" w knajpach, ale wykonują różne zlecenia
    > dla sądów na dodatkowe umowy.

    A wystarczyło przeczytać inną moją wypowiedź w której wymieniłem
    biegłych jako grupę otrzymującą pozwolenia na dodatkowa pracę, a nie
    kłamstwo mi zarzucać.

    Swoje lata w służbach spędziłem i wiem jak to wygląda nie z opowieści
    kolegów czy znajomych ale z własnego doświadczenia gdy kolejne moje
    raporty wracały z dopiskiem "nie wyrażam zgody ze względu na charakter
    służby"

    > A co mają powiedzieć ludzie, którzy po 40 latach mają 800-1000zł emerytury?

    To znaczy, że skoro jedni mają gorzej to drugim trzeba zabrać (przy czym
    zapewne ci pierwsi nawet grosza z tego nie zobaczą)?

    To jest postawa "psa ogrodnika". Samemu nie zjem, a drugiemu nie dam.

    Czy przysłowiowemu Y-kowskiemu ktoś bronił wstąpić do takiej czy innej
    służby?
    Powiem więcej. Będąc w wojsku nie raz spotkałem się z szykanowaniem
    chłopaków chcących swoją przyszłość z armią związać. Nie będę przytaczał
    wyzwisk bo były niecenzuralne, a jak się do tego doda innego rodzaju
    "uprzykrzanie" życia to tak różowo już to nie wygląda jak to opisują
    koledzy kolegów co w służbie takiej czy innej służą.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com