  • Data: 2023-11-28 12:50:13
    Temat: Re: Elektroniczne etykiety
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2023 o 09:32, J.F pisze:

    > Z powodu zmiany ceny. W sposób uniemożliwiajacy konsumentowi
    > zaznajomienie sie z ceną kasową.

    No to trzeba zmienić w sposób umożliwiający konsumentowi zaznajomienie
    się z ceną kasową.
    Czego nie rozumiesz?

    > Odkad na półce jest np 39, a przy kasie 49.

    A gdy nie ma różnicy, to nie ma oszukiwania.
    Zmiana ceny nie jest oszukiwaniem klienta.

    Ręce opadają....

    Kary za zmianę cen w sklepach byłyby absurdem. Nie istnieje taki urząd,
    który karałby za zmianę cen w sklepach.

    > W srodku dnia?

    I w czym problem?
    Zmienia cenę w kasie i cenę na półce. Co jeszcze trzeba zrobić? Festyn z
    fajerwerkami?
    Jak nie potrafi zmienić tak, żeby nie było różnicy na kasie, to niech
    się nie zabiera za zmienianie. Z tego nijak nie wynika, że za zmianę cen
    są nakładane jakieś kary.

    > I przyp*.
    > I sklep (samoobslugowy) może zmienić cenę, ale sie dwa razy zastanowi,
    > zanim to zrobi w środku dnia.

    Zdecyduj się w końcu, bo albo może zmienić, albo nie może, bo za zmianę
    cen dostanie karę.

    > Przykład dostałes, i nie wiem - nie dociera, czy wypierasz?

    Dałeś przykład z którego nijak nie wynika, że nie można zmienić cen.
    Dałeś przykład, że nie można mieć innej ceny na półce i innej w kasie.
    I nie wiem - nie dociera, czy wypierasz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr