  • Data: 2023-11-28 16:33:50
    Temat: Re: Elektroniczne etykiety
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2023 o 09:54, J.F pisze:

    > Można. Tylko ze jak duzy sklep, to klient moze po nim 1.5h chodzic.

    Albo powiedzieć, że chodził. Wydaje mi się, że najbezpieczniej byłoby
    zmiany wprowadzać w czasie, gdy sklep zamknięty.

    > Nie, bo jest rabat. W biedronce rabat jest podany od razu pod schabem.

    System rabatowania w BIEDRONKA jest dość specyficzny i odnoszę wrażenie,
    że czasem odnosi odwrotny do zamierzonego skutek. Kilka dni temu w
    promocji był towar tak, że na półce kosztował 9,99 zł, ale drugi, jeśli
    kupowałeś z kartą klienta miał kosztować 8,99 zł. Na kasie
    samoobsługowej skasowało mi 10,99 zł obydwa, więc odniosłem na półkę i
    wróciłem, by pozostałe artykuły skasować. Ponieważ nie chciało mi się
    czekać na obsługę, więc te pozostałe towary kasowałem sobie na
    sąsiedniej. Jak przyszła kasjerka, by zamknąć tę transakcję, której nie
    dokończyłem to wyjaśniłem jej o co chodziło. Pani mi wyjaśniła, ze
    jakbym dokończył transakcję, to podobno by się rabat 3,00 zł naliczył,
    bo towar w cenie 10,99 zł jest sprzedawany w ramach promocji po 9,99 zł,
    zaś jak kupisz dwa, to ten drugi jest za 8,99 zł. Nie chciało mi się
    wrócić i sprawdzić.

    --
    (~) Robert Tomasik