  • 31. Data: 2021-06-29 15:15:46
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 14:46:25 +0200, J.F napisał(a):

    > Do Pfizera mam pisac?

    No nie... Nikt nie może być tak głupi. Pfizer przecież opublikował
    wszystkie informacje ze wszystkich etapów opracowywania, badania i
    wdrożenia szczepionki. Wystarczy przeczytać.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 32. Data: 2021-06-29 15:34:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 14:26, Olin naqpisał:

    > Bez wątpienia masz rację, przy czym uczeni orzekli, że nie ma się czego
    > bać. Akurat im wierzę bardziej niż Goździkowej tudzież mędrcom z
    > warzywniaka i grup dyskusyjnych.

    część uczonych, druga część orzekła inaczej, no ale o tym media już nie
    piszą. Przypadek, że ci co orzekli w ten sposób powiązani są z
    instytucjami zależnymi od pieniędzy od kilku czołowych graczy, którym
    zależy na tym zamieszaniu?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 33. Data: 2021-06-29 15:34:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 15:15:46 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > No nie... Nikt nie może być tak głupi. Pfizer przecież opublikował
    > wszystkie informacje ze wszystkich etapów opracowywania, badania i
    > wdrożenia szczepionki. Wystarczy przeczytać.

    Ale przecie od dawna wiadomo, że łatwiej jest pisać niż czytać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2021-06-29 15:36:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 15:34:46 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > część uczonych, druga część orzekła inaczej, no ale o tym media już nie
    > piszą.

    Goździkowa mówiła, żeby wierzyć tej pierwszej części.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 35. Data: 2021-06-29 15:43:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 15:36, Olin napisał:

    > Goździkowa mówiła, żeby wierzyć tej pierwszej części.

    Ja wierzę raczej tym doświadczonym niz przekupnym. Ty możesz słuchać
    Goździkowej. W normalnych warunkach naukowych byłaby dyskusja, ale jak
    wchodzą w grę duże pieniądze i władza, z dyskusji naukowej zrezygnowano.
    Ba zrezygnowano też z ogólnie znanych i przyjętych wcześniej zasad.
    Zmieniono definicje, żeby się zgadzały z nową "lepszą" nauką.

    --

    http://zrzeda.pl

  • 36. Data: 2021-06-29 15:49:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 15:43:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > Ba zrezygnowano też z ogólnie znanych i przyjętych wcześniej zasad.
    > Zmieniono definicje, żeby się zgadzały z nową "lepszą" nauką.

    Tak już jest, że światem rządzą spisek i mamona.
    Tym wszystkim zarządzają mędrcy Syjonu i masoni.

  • 37. Data: 2021-06-29 16:05:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 15:49, Olin napisał:

    > Tak już jest, że światem rządzą spisek i mamona.
    > Tym wszystkim zarządzają mędrcy Syjonu i masoni.

    Pieniądze (wcześniej inna waluta) rządziły zawsze, więc nie wiem skąd
    zdziwienie. Teraz w dobie globalizacji udało się zmonopolizować po
    prostu pewne gałęzie i uzależnić niektórych od pieniędzy bardziej niż
    innych.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 38. Data: 2021-06-29 16:29:57
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Po pierwsze g... prawda. Po drugie - podać nazwiska. Po trzecie:
    > https://pulsmedycyny.pl/szczepienie-malych-dzieci-pr
    zeciw-covid-19-jest-bezpieczne-i-skuteczne-badania-p
    rzedkliniczne-1120046

    Są tacy eksperci i są owacy.

    cyt.
    Oświadczenie podpisali (w kolejności podpisania)...
    https://rzecznikrodzicow.pl/2021/06/1382/

    I turlasz kulki p. Maciejewski.

  • 39. Data: 2021-06-29 17:08:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W dniu 29.06.2021 o 14:26, Olin naqpisał:

    > część uczonych, druga część orzekła inaczej, no ale o tym media już nie
    > piszą.

    Pisaliby, gdyby to była prawda, a nie bzdura powielana przez
    antyszczepionkowców.
    Ciekawe jest też to, jak szczepionkowcy manipulują językiem.
    Np. piszą: "część uczonych, druga część orzekła inaczej"
    Tak jakby była jakaś równowaga... To nic, że ta druga część, to kilku
    oszołomów, czy jeden z jakimś tytułem naukowym np. z psychiatrii, albo
    politologii, albo od budowy mostów.

    Część uczonych twierdzi, że Ziemia nie jest płaska, druga część orzekła
    inaczej.
    Fajna zabawa, nie?

    I to nie jest tak, że media o tym nie piszą. Piszą. Te oszołomskie
    antyszczepionkowe. Zaraz obok spotkań z UFO, międzynarodowych spisków
    depopulacji rasy ludzkiej, wychwalania Putina, użalania się nad
    pokrzywdzonym Trampem sfałszowanymi wyborami i jak bardzo pokrzywdzeni
    są faszyści, bo ogranicza im się wolność słowa i nie mogą bezkarnie
    prześladować normalnych ludzi. A tytuły naukowe pogrubioną czcionką.

    > Przypadek, że ci co orzekli w ten sposób powiązani są z
    > instytucjami zależnymi od pieniędzy od kilku czołowych graczy, którym
    > zależy na tym zamieszaniu?

    Nie, to nie jest przypadek. Ktoś te portale "informacyjne" finansuje.
    Jak to działa i jak to się dzieje, że tylu ludzi wierzy w te bzdury,
    możesz się dowiedzieć np. z filmu dokumentalnego "Q: Into The Storm"

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2021-06-29 17:11:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > Ba zrezygnowano też z ogólnie znanych i przyjętych wcześniej zasad.
    > Zmieniono definicje, żeby się zgadzały z nową "lepszą" nauką.

    Zrezygnowano też z dyskusji naukowej na temat kształtu Ziemi, pomimo
    tego, że część "naukowców" nadal się takiej dyskusji domaga.

    Czy brak dyskusji naukowej na temat kształtu Ziemi również traktujesz
    jako nienormalne warunki naukowe?

    Pozdrawiam
    Piotr