  • 161. Data: 2021-07-04 12:00:00
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    http://listlekarzy.pl/ sporo tych sceptycznych lekarzy:)

  • 162. Data: 2021-07-05 21:08:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-04 o 00:48, jan kowalski pisze:
> [...]

    Chyba teraz jest odwrotnie.
    Kiedyś jedna dziewczyna, która miała 15 czy 16 lat miała dziurę w sercu
    wielkości jednozłotowki. Opowiedziała przebieg całej operacji (była
    świadoma podczas).
    Nie płaciło się za operacje. Lekarzy mieliśmy dobrych. Teraz dopiero
    zrobiło się hienowo. Jakies zbiórki pieniędzy, wyjazdy za granicę. Po
    prostu coraz większe dziadostwo, partactwo i złodziejstwo.

    > Są tańsze, w indiach. Ale PL jest dziś bliżej usa, stąd mamy "pośredników"
    > którzy oferują usługi z usa. Kto to wycenia i czemu aż tyle?
    > Tego się dowiemy jak powstaną w PL mechanizmy kontroli fundacji.

    Kolega mieszka w USA i mówi, że tam operacje są bardzo drogie. On
    ostatnio bardzo choruje, na dodatek miał operację biodra. Ratuje go
    ubezpieczenie, takie jak np. u nas-kontynuacja ubezpieczenia pracowniczego.

    > 6% od kwoty 6,5mln daje 390 tys. fundacji.
    >
    > cyt.
    > 6% kwoty zgromadzonej w ramach każdej Zbiórki stanowi kwotę, jaką Fundacja
    przeznacza
    > na pokrycie kosztów związanych z prowadzeniem Zbiórki, a także na realizację celów
    > statutowych Fundacji w tym utrzymanie i rozwój serwisu Siepomaga.pl, co Użytkownik
    > przyjmuje do wiadomości i akceptuje.

    Przykro, że ludzie w Polsce muszą dziadować o jakieś zbiórki, żeby
    wyjechać za granicę na operację. Jakim Państwem jest ta Polska :-(

    --
    animka

  • 163. Data: 2021-07-06 12:48:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jul 2021 21:08:05 +0200, Animka wrote:

> [...]
    > zrobiło się hienowo. Jakies zbiórki pieniędzy, wyjazdy za granicę. Po
    > prostu coraz większe dziadostwo, partactwo i złodziejstwo.

    No nie wiem - moze po prostu o takich sie nie pisze, bo sa robione,
    "za darmo" i zadnej sensacji tu nie ma.

    Sporo roznych operacji robimy, ale nie wszystko.
    Zobaczymy w przyszlosci, bo juz cos slysze, ze brakuje chirurgow,
    albo jak sie pandemia objawi w tych dziedzinach.

    I moze jeszcze bardzo wczesnie sa robione, wiec nie ma co mowic o
    dziecku z dziura w sercu.
    A geny sie propaguja ...

    A tu jeszcze takie cos
    https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/dobrze-widzi
    ec--program-profilaktyki-krotkowzrocznosci-u-uczniow
    -z-edukacji-wczesnoszkolnej

    "Krótkowzroczność to istotny problem zdrowotny, który dotyka coraz
    młodszych uczniów i postępuje najbardziej w wieku szkolnym. Jest
    czynnikiem ryzyka rozwoju wielu poważnych chorób okulistycznych. U
    dzieci, które spędzają większość dnia w zamkniętych pomieszczeniach
    przed ekranem komputera lub telewizora, krótkowzroczność występuje
    zdecydowanie częściej. "

    > Kolega mieszka w USA i mówi, że tam operacje są bardzo drogie. On
    > ostatnio bardzo choruje, na dodatek miał operację biodra. Ratuje go
    > ubezpieczenie, takie jak np. u nas-kontynuacja ubezpieczenia pracowniczego.

    Tak - uslugi medyczne w USA sa bardzo drogie.
    Ale spytaj go, ile placi tego ubezpieczenia, i jaki zakres.

    > Przykro, że ludzie w Polsce muszą dziadować o jakieś zbiórki, żeby
    > wyjechać za granicę na operację. Jakim Państwem jest ta Polska :-(

    W USA nie dziaduja. Jak ich nie stac, to malo kto im da :-)

    J.

  • 164. Data: 2021-07-06 21:55:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-06 o 12:48, J.F pisze:

> [...]
    -z-edukacji-wczesnoszkolnej

    > Tak - uslugi medyczne w USA sa bardzo drogie.
    > Ale spytaj go, ile placi tego ubezpieczenia, i jaki zakres.

    Napisał tak:
    Operacje w USA sa bardzo drogie, ale za mnie zaplacil insurance.
    To jest ubezpieczenie. To co ja mam to jest dla emerytow i doplacam 150
    dolarow miesiecznie.

    --
    animka

  • 165. Data: 2021-07-07 10:33:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale ja nie mam do nich żadnych uwag, uwagi mam do urzędników,

    https://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,2729
    6122,grozby-antyszczepionkowcow-powiesili-plakat-z-m
    aczeta-przy.html

    Może rozpoznasz kolegę?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 166. Data: 2021-07-11 22:55:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-06-27 o 09:42, _Master_ pisze:
> [...]
    > przypadku obecnych preparatów do organizmu jest wprowadzana kopia części
    > materiału genetycznego koronawirusa, która ma za zadanie wniknąć do
    > wnętrza naszych komórek i zmusić je w rybosomach do produkcji białka
    > Spike, czyli kolca wirusa. Normalnie w naszych komórkach odbywa się
    > produkcja tylko i wyłącznie naszych białek na bazie naszego DNA. Wiemy
    > już z licznych badań naukowych, że samo białko Spike jest toksyczne.
    > "
    >

    > Ale przyznasz że ten "eksperyment" jest cokolwiek nowy i nie ma
    > wieloletnich badań które zagwarantowałyby poprawność działania i

    Ale dokładnie w taki sam sposób zadziała każdy organizm w zetknięciu z
    koronawirusem. Tyle, że nie będzie wtedy tylko i wyłącznie produkcji
    białka "S" i reakcji układu immunologicznego, ale komórki wytworzą wiele
    różnych białek z których zbudowany jest wirus, a takie spotkanie skończy
    się dla wielu ludzi śmiercią lub ciężkimi powikłaniami.

    Bez masowych szczepień i tak każdy człowiek zetknie się z tym wirusem, a
    taki kontakt będzie o wiele groźniejszy niż kontakt ze szczepionką. Tu
    nie ma pytania "czy" tylko "kiedy" każdy się zetknie z koronawirusem.
    Komórki każdego człowieka będą miały okazję wytwarzać dokładnie to samo,
    "toksyczne" białko. Wiele osób umrze w trakcie choroby covid, a jeszcze
    większa ilość dozna wielu skomplikowanych powikłań i umrze w pewnym
    okresie czasu po wyzdrowieniu lub będzie się borykało z problemami jakie
    przynosi covid np. koniecznością przeszczepu płuc czy bezpowrotną utratą
    zdrowia czy kondycji.

    Powikłania poszczepienne to rzadkość, a osoba zaszczepiona w razie
    kontaktu z koronawirusem, takie zakażenie wirusem przejdzie łagodnie i
    uniknie śmierci oraz poważnych powikłań. Ponadto układ immunologiczny
    takiego, zaszczepionego człowieka mocno ograniczy replikowanie się
    wirusa w orgaznizmie, a tym samym ilość wytworzonego białka "S".

    Osłabienie, ból głowy, ból mięśni, temperatura itp. reakcje po
    szczepieniu to reakcja prawidłowa, oznaczająca, że układ immunologiczny
    działa prawidłowo i się rozprawia z patogenem. Niszczy go i usuwa z
    organizmu.

    Badania nad szczepionkami mRNA trwają od prawie 20 lat i efekty oraz ich
    skuteczność są dość dobrze przebadane. Szczepionki tego typu już od
    jakiegoś czasu się stosuje.

    Nikt nie twierdzi, że szczepionki są w 100% bezpieczne, ale w obliczu
    nieuniknionego kontaktu z wirusem covid i to w wielu różnych jego
    mutacjach, szczepienia należy traktować jako zło konieczne i rachunek
    zysków i strat.

    > Azbest też kiedyś był bezpieczny SMOGU nie było a papierosy nie
    > szkodziły zdrowiu.

    Kiedyś ludzie także nie jeździli samochodami i nie latali samolotami i
    jakie to ma znaczenie dzisiaj?

    Od czasu, kiedy zaczęto stosować azbest czy też zaczęto budować fabryki
    i wprowadzono używkę w postaci tytoniu to nastąpił ogromny postęp w
    medycynie oraz w metodach diagnostycznych i badawczych. Jeszcze niewiele
    ponad 100 lat temu czyli 2-3 pokolenia temu nie wiedziano nic o
    wirusach, a obecnie wirusami leczy się wiele chorób.

  • 167. Data: 2021-07-11 23:18:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Szczerze mówiąc, niezbyt rozumiem politykę rządu w sprawie szczepień.
    > Zakładając że zależy rządowi na tzw. wyszczepialności, wystarczy zrobić
    > ustawę w myśl której każdemu obywatelowi zostanie indywidualnie i w
    > sposób kontrolowany przedstawiona propozycja darmowego zaszczepienia na
    > covid, połączona z uprzedzeniem że w wypadku odmowy, NFZ nie będzie
    > pokrywał kosztów leczenia. I pozamiatane :) Wszyscy się rzucą szczepić.
    > A koszty żadne, bo jedno połączenie telefoniczne z rejestracją rozmowy.

    Ja bym wyłączył internet na czas pandemii, aby idioci nie pisali głupot
    na forach i FB i nie szerzyli teorii spiskowych.

    Gdyby nie powszechne, a niektóre obowiązkowe szczepienia za komuny to
    wielu tych idiotów nie byłoby na świecie, bo rodzice tych idiotów nie
    dożyliby wieku rozpłodowego ;)

  • 168. Data: 2021-07-11 23:49:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-11 o 22:55, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > ponad 100 lat temu czyli 2-3 pokolenia temu nie wiedziano nic o
    > wirusach, a obecnie wirusami leczy się wiele chorób.

    Na pocztku twierdzili, że palaczom nie grozi zachorowanie na covid.
    Ciekawa jestem co ględzą na ten temat teraz.

    --
    animka

  • 169. Data: 2021-07-12 21:49:24
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    https://youtu.be/1dASIoBnVB4?t=410

  • 170. Data: 2021-08-02 12:41:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Animko, chodzisz do krawca po buty? A do chirurga leczyć grypę? Niech
    > psychiatra się nie wypowiada o szczepieniach.

    Cóż, najwięksi covidowi lekarze celebryci to też nie wirusolodzy, tylko
    na przykład jakiś reumatolog.

    >Prawda zaś jest taka że
    > "tradycyjne" szczepionki dają więcej różnorakich powikłań niż
    > szczepionki mRNA

    Jakieś źródło? Bo czytałem coś wręcz przeciwnego - covidowe szczepionki
    mają o wiele więcej NOPów niż zwykłe szczepionki na grypę.

    > a oba typy wyrządzają szkody o całe rzędy mniejsze niż
    > choroba którą mają zwalczać. I jeśli nie mielibyśmy przeprowadzać

    Może u osób starszych tak, ale u młodych to już nieprawda.

    --
    Liwiusz