  • 151. Data: 2021-07-02 11:07:08
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 2 Jul 2021 10:07:25 +0200, Kviat napisał(a):

    > Może dlatego, że zatrucie pokarmowe, przechlanie, rak i wypadki nie są
    > zaraźliwe?

    Przodująca medycyna chavistowska odkryła, że rakiem można zarażać, a czynią
    to USA. Animka, Master i J.F. na pewno potwierdzą te rewelacje.

    <<Prezydent Wenezueli wydał nowe głośne oświadczenie. Hugo Chavez twierdzi,
    że odkrył spisek Amerykanów, którzy celowo zarażają przywódców Ameryki
    Łacińskiej rakiem. Szef Republiki Boliwariańskiej podzielił się swoim
    sensacyjnym odkryciem podczas ceremonii nadania tytułów wenezuelskiemu
    wojsku. Chavez nazwał serię diagnoz onkologicznych od prezydentów ,,bardzo
    dziwnymi">>

    https://pl.ww2facts.net/31967-chavez-accuses-us-of-c
    ancer-infection-for-south-amer.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 152. Data: 2021-07-02 11:19:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2021 11:07:08 +0200, Olin napisał(a):

    > Przodująca medycyna chavistowska odkryła, że rakiem można zarażać, a czynią
    > to USA. Animka, Master i J.F. na pewno potwierdzą te rewelacje.

    Tym niemniej, istnieje zakaźny rak, tyle że w populacji tasmańskich
    diabłów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 153. Data: 2021-07-02 12:01:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 2 Jul 2021 11:19:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Tym niemniej, istnieje zakaźny rak, tyle że w populacji tasmańskich
    > diabłów.

    Czyli nauka chavistowska triumfuje, tym bardziej że zakaźny jest również
    nowotwór genitaliów u psów i jeszcze jeden rak występujący u małż.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 154. Data: 2021-07-02 12:09:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2021 12:01:33 +0200, Olin napisał(a):

    > Czyli nauka chavistowska triumfuje, tym bardziej że zakaźny jest również
    > nowotwór genitaliów u psów i jeszcze jeden rak występujący u małż.

    Śmiały wniosek ale może ja się nie znam na nauce.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 155. Data: 2021-07-02 13:01:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-02-lipca-2021 o 10:07, Kviat pisze:
    > Może dlatego, że zatrucie pokarmowe, przechlanie, rak i wypadki nie są
    > zaraźliwe?

    Co to kurwa za argumenty.
    Grypa też jest zaraźliwa i potrafi ZABIĆ.
    Na przestrzeni lat pewnie więcej niż kowid

    Wiem że to trudne ale spróbuj sobie wyobrazić pandemię bez lokdałnów

    Albo

    Z całkowitym lokdałnem i szczelnym zamknięciem granic

    Dlaczego taki pełzający jest lepszy? Przecież on nic nie dał a
    przyczynił się do tych osławionych nadmiarowych zgonów.

    WHO się myliło, myli i będzie nadal.

  • 156. Data: 2021-07-02 16:27:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.07.2021 o 13:01, _Master_ pisze:

    > Co to kurwa za argumenty.

    Skoro te ci nie pasują, to podaj lepsze.

    > Grypa też jest zaraźliwa i potrafi ZABIĆ.
    > Na przestrzeni lat pewnie więcej niż kowid

    Może dlatego wymyślono szczepionki na grypę?

    > Wiem że to trudne ale spróbuj sobie wyobrazić pandemię bez lokdałnów

    Wiem, że to trudne, ale zawsze można zajrzeć do podręcznika historii.
    Ci bardziej inteligentni proponowali zamykanie bram miasta oraz
    zgłaszanie do władz każdego nowo brzybyłego (i to robili), a ci mniej
    inteligentni zalecali śpiewy, modły i okadzanie mieszkań dymem (i to
    robili).
    Zgadnij co było skuteczniejsze.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 157. Data: 2021-07-02 17:41:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-02-lipca-2021 o 16:27, Kviat pisze:

    > Skoro te ci nie pasują, to podaj lepsze.

    Lepsze są te o przyczynach zgonów na danej populacji

    > Może dlatego wymyślono szczepionki na grypę?

    I pewnie wpływ tych szczepionek jest tak ogromny że pokonały GRYPĘ NA WIEKI

    > Zgadnij co było skuteczniejsze.

    Śmiem twierdzić że nic nie robienie w sprawie covida oprócz oczywiście
    leczenia LUDZI nie byłoby gorsze od tego CYRKU.

    "Gdyby natura chciała żeby przekop był to on by tam był" ;-)

  • 158. Data: 2021-07-02 18:39:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.07.2021 o 17:41, _Master_ pisze:

    > I pewnie wpływ tych szczepionek jest tak ogromny że pokonały GRYPĘ NA WIEKI

    I co z tego, że jeszcze nie pokonały?
    Rozumiesz, że nauka to pewien proces i nie stoi w miejscu?
    Kiedy ostatni raz widziałeś chorego na Heinego-Medina? Wyciągnij wnioski.

    > Śmiem twierdzić że nic nie robienie w sprawie covida oprócz oczywiście
    > leczenia LUDZI nie byłoby gorsze od tego CYRKU.

    Bredzisz. Ten cyrk właśnie wynika z tego, że przy tak dużej ilości
    chorych nie tylko nie nadążają z leczeniem, ale również nie mają czym
    leczyć, bo dopiero próbują znaleźć lekarstwo?
    I chyba rozumiesz, że ten cyrk ma zmniejszyć ilość chorych?

    Może z chorobą Hainego-Medina też powinno się nic nie robić, a tylko leczyć?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 159. Data: 2021-07-02 18:54:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > wystarczające by ocenić metody badawcze od strony statystycznej

    https://oko.press/niewiarygodny-show-polsatu-psychia
    tra-opowiada-bzdury-o-pandemii/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 160. Data: 2021-07-04 00:48:42
    Od: jan kowalski <o...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > O masz pierwszy z brzegu przyklad
    > https://www.siepomaga.pl/kubusiowe-serduszko
    >
    > Dawniej by dziecko umarlo, dzis ma szanse przezyc, bedzie sobie
    > normalnie zylo ... i byc moze przenosilo dalej wade genetyczna.
    >
    > Ale moze takie operacje potanieja w przyszlosci i w nastepnym
    > pokoleniu nie bedzie juz takiego problemu :-)
    >
    > J.

    Są tańsze, w indiach. Ale PL jest dziś bliżej usa, stąd mamy "pośredników"
    którzy oferują usługi z usa. Kto to wycenia i czemu aż tyle?
    Tego się dowiemy jak powstaną w PL mechanizmy kontroli fundacji.

    6% od kwoty 6,5mln daje 390 tys. fundacji.

    cyt.
    6% kwoty zgromadzonej w ramach każdej Zbiórki stanowi kwotę, jaką Fundacja przeznacza

    na pokrycie kosztów związanych z prowadzeniem Zbiórki, a także na realizację celów
    statutowych Fundacji w tym utrzymanie i rozwój serwisu Siepomaga.pl, co Użytkownik
    przyjmuje do wiadomości i akceptuje.