    From: "juras" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Date: Sat, 24 Jul 2004 14:13:42 +0200

    Użytkownik "tompac [TK]" <t...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:cdtii2$49p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > potem
    >
    > Nie byłbym taki stanowczy w stwierdzeniu, to jest tylko jedna z metod
    > (całkiem możliwe że najpopularniejsza) ale są tez liczniki energi na
    > grzejnikach.
    >
    > Swoja droga i tak dywagacje są bezpodstawne bo umowe na odbiór ciepła
    > od zakładu ciepłowniczego ma spółdzielnia ........
    > pozdr
    >

    > PS A co dowatku głównego, chyba sobie nikt nie wyobraża że za dług
    > dajmy na to 9kPLN kogoś wywalą z mieszkania za 90kPLN i nie zwróca mu
    > różnicy (po zlicytowaniu i potrąceniu kosztów).

    Przeciez pisalem ze po przekroczeniu pewnego poziomu zadluzenia gosc jest
    licytowany ,cos okolo 50 % wartosci mieszkania ,czyli inaczej eksmitowany i
    mieszkanie takie jest sprzedawane praktycznie na wolnym rynku i tyle . W
    mojej spoldzielni okolo 20% ludkow nie placi z calkiem roznych powodow i ja
    musze placic za ich dlugi i to mi sie nie bardzo podoba .
    Pozdrawiam
    juras