  • Data: 2004-07-24 12:02:41
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 lip o godzinie 13:20, na pl.soc.prawo, juras napisał(a):

    > ....,mam takie same wlasnosciowe mieszkanie spoldzielcze

    Masz takie samo jak kto? Jak pytający? Jak ja? Jeżeli jak ja - to Twój
    cytat: _śmierć frajerom_ - nie upadłem na głowę by coś takiego kupić.

    > To o czym piszesz to sa tylko podzielniki ciepla i za takich lewych nie placacych
    > za cieplo i inne to ja place ,

    Określenie techniczne jest najmniej istotne tutaj - każdy płaci tyle ile
    zużył danej energii - prawda?
    Więc jeżeli pytający zużył 4 GJ a Ty 2 GJ to za ile Ty zapłacisz w
    przypadku kiedy nie zapłaci pytający? Za 6 GJ zapłacisz czy za 4 "swoje"?

    > sprawdz to i potem gadaj.

    Jeżeli piszę to wiem o czym i gdzie pisze. Ja mam podpisane umowy z różnymi
    dostawcami mediów - i mam w du...e czy sąsiad płaci czy nie - to _jego_
    problem. Jeżeli ja miałbym zaległości u jakiegoś dostawcy mediów, energii
    to mnie odłączą i wyegzekwują należności tak i tak.

    > smierc frajerom

    Wybierasz się już /gdzieś/? ROTFL - no to na pohybel - juras :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany