  • Data: 2004-07-24 16:36:12
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tompac [TK]" <t...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:cdtii2$49p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > potem
    >
    > Nie byłbym taki stanowczy w stwierdzeniu, to jest tylko jedna z metod
    > (całkiem możliwe że najpopularniejsza) ale są tez liczniki energi na
    > grzejnikach.

    Wiesz, urządzenie faktycznie mirzące przepływ energii musiało by się składać
    z dwóch mierników przed i za mieszkaniem. Jeden taki miernik kosztuje dużo.
    Dwa jeszcze więcej. A że większość pionów u nas jest w pionie, to takich
    kompletów musiało by być tyle, ile kaloryferów. Ciekawi mnie, czy
    gdziekolwiek w Polsce jest to takl rozwiązane. Ja nei słyszałem.

    Zresztą, to i tak nie byłby pomiar. Bo, jak wyłaczysz grzejniki, to wykaże
    "0", a tak nie ejst, bo będziesz pobierał ciepło przez ściany z pozostałych
    lokali. Dla tego to nie ma większego sensu.

    > Swoja droga i tak dywagacje są bezpodstawne bo umowe na odbiór ciepła
    > od zakładu ciepłowniczego ma spółdzielnia ........
    > pozdr
    >

    > PS A co dowatku głównego, chyba sobie nikt nie wyobraża że za dług
    > dajmy na to 9kPLN kogoś wywalą z mieszkania za 90kPLN i nie zwróca mu
    > różnicy (po zlicytowaniu i potrąceniu kosztów).

    Mnie się wydaje, że tutaj obowiązuje ogóle prawo. Czyli niespłacone
    zadłużenie możesz wpisywać w hipotekę mieszkania. Zadłużenie musi
    przekroczyć 2/3, by egzekucja komornicza stała się mozliwa.