  • 1. Data: 2002-12-13 08:29:04
    Temat: Eksmisja
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>

    Znajoma ma dosyć nieciekawa sytuacje: mieszka w mieszkaniu po babci, (która umarła 2
    lata temu) i nie jest tam zameldowana. Mieszkanie
    jest w trakcie wykupu (wpłacona chyba 1 rata - 7 000). Niestety jest ona obecnie
    bezrobotna, mieszkanie jest zadłużone na ok. 5 000, ostatnio
    dostała pismo ze, jeżeli do końca roku nie spłaci zadłużenia będzie musiała się
    wyprowadzić... Co jej poradzić???? Ona myśli by mieszkanie to
    zamienić na kawalerkę, ale czy może???

  • 2. Data: 2002-12-13 10:58:20
    Temat: Odp: Eksmisja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jola maj <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atc5of$k1r$...@n...gazeta.pl...
    Co jej poradzić???? Ona myśli by mieszkanie to
    > zamienić na kawalerkę, ale czy może???

    czyli jeszcze nie ma tyt. prawnego do lokalu?

    mogła by się pokusić na sprzedaż z długiem może ? myśle, że to dałoby się
    załatwić ...sprzedaż z dopłatą ?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-13 13:54:55
    Temat: Re: Eksmisja
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>

    tak tez jej radzilam, ale czasu malo, bo do konca grudnia...
    w inny sposob nie ma szans by zostawic to mieszkanie??? jej matka jest
    spadkobierczynia, moze ja zameldowac?

  • 4. Data: 2002-12-13 22:07:39
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jola maj <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atcorf$e1u$...@n...gazeta.pl...
    > tak tez jej radzilam, ale czasu malo, bo do konca grudnia...
    > w inny sposob nie ma szans by zostawic to mieszkanie??? jej matka jest
    > spadkobierczynia, moze ja zameldowac?

    spadkobierczynią? czy ma możliwości wystapienia o prawa najmu do tego
    mieszkania?
    mieszkanie nie jest jeszcze wykupione więc o jakim spadku mówisz?

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-14 10:56:59
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>

    niestety takie mam informacje od tej pani. Czy jest szansa cos zrobic z tym
    mieszkaniem?

  • 6. Data: 2002-12-14 11:48:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jola maj <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atf2pr$n9f$...@n...gazeta.pl...
    > niestety takie mam informacje od tej pani. Czy jest szansa cos zrobic z
    tym mieszkaniem?

    nie odpowiedziałaś mi na pytanie ...czy matka tej kobiety uregulowała
    sytuacje najmu? i jaka jest sytuacja dokładna z tym wykupem na własność ?
    należy pamietać ,że na każde pismo ,które nas o czymś informuje ...tak samo
    jak i w tym przypadku powinno sie zwracac na pismie do odp.organu to nam
    daje szanse na wydłużenie terminu w załatwianiu pewnych spraw a tym samym
    wstrzymuje pewne decyzje ...wiec jeżeli chcesz w miare dokładnej odpowiedzi
    ...należy dokładnie przedstawić sprawe ... niedokładność rodzi błedne
    odpowiedzi ...

    Sandra

  • 7. Data: 2002-12-16 09:41:25
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>

    Dzięki ze odpowiedz.
    Niestety jej matka tez nie uregulowała sytuacje najmu. Podobno jej matka mogłaby
    wykupić to mieszkanie, ale nie ma pieniędzy. Czyli pisac pisma?