  • 1. Data: 2002-12-13 07:17:34
    Temat: nowe stawki czynszu
    Od: j...@p...onet.pl

    Jestem właścicielką kamienicy, w której mieszka 6-ciu lokatorów. Czynsz, jaki
    pobieram za wynajem lokali jest bardzo niski (ok. 80 zł miesięcznie za
    mieszkania średnio 65 m2). Wiem, że od niedawna czynsze zostały uwolnione i
    można je podnieść do określonej stawki(do ok. 5 zł za 1m2). Chciałabym
    skorzystać z tej możliwości i od nowego roku ustalić lokatorom nowe stawki, ale
    nie wiem dokładnie jak to zrobić, żeby było to zgodnie z prawem. Nie wiem, czy
    wczesniej należy lokatorom wymówić dotychczasowe warunki (i w jaki sposób ma to
    się odbyć) i podpisać nową umowę wynajmu? Bardzo proszę, jeżeli ktoś może mi
    udzielić wskazówkę w tym temacie. A co zrobić z tymi, którzy z natury
    sprzeciwiają się wszystkiemu i w ramach buntu nie będą płacić wcale? Proszę o
    odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-12-13 08:17:15
    Temat: Re: nowe stawki czynszu
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    >(...) A co zrobić z tymi, którzy z natury
    > sprzeciwiają się wszystkiemu i w ramach buntu nie będą płacić wcale?
    Proszę o
    > odpowiedź.

    Wskazałbym im miejsca gdzie można tanio kupić działki budowlane lub dom do
    remontu i niech sobie remontują.
    Mieszkam w domu jednorodzinnym i wiem jakie są koszty najmniejszej naprawy
    lub remontu. Napewno nie starczyłoby 80zł miesięcznie.

    SOTB