  • 21. Data: 2015-01-13 15:48:14
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Xen <x...@n...pl>

    ze sprzedam ksiazke, tytuł, autor itd i ze jak ktos ma jakis pytania to
    podalem swoje dane

  • 22. Data: 2015-01-13 16:03:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 15:22:40 UTC+1 użytkownik Xen napisał:
    > NIE MAM BO MI USUNELI !!!
    > was tez nie przekonuje nr isbn ?:)
    "80 lat Koziołka Matołka Malowanka" ma ISBN 9788372722690
    Można to np. zeskanować i sprzedawać e-booka "80 lat Koziołka Matołka Malowanka"
    Dlatego pytamy jaki był opis aukcji.
    Czy aukcje usunięte nie są widoczne w zakończonych?

  • 23. Data: 2015-01-13 16:08:46
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Powtorze :

    ze sprzedam KSIĄŻKE -, tytuł, autor itd i ze jak ktos ma jakis pytania
    to niech pyta itd

    . podany nr isbn ze to ksiazka, moje dane itd

  • 24. Data: 2015-01-13 16:22:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 16:08, Xen pisze:
    > Powtorze :
    >
    > ze sprzedam KSIĄŻKE -, tytuł, autor itd i ze jak ktos ma jakis pytania
    > to niech pyta itd
    >
    > . podany nr isbn ze to ksiazka, moje dane itd

    Zamieść zdjęcie książki umieszczone na aukcji w necie i daj linka.

    Ile chciałeś za wysyłkę?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-01-13 16:35:39
    Od: Xen <x...@n...pl>

    darmowa bo odbiór osobisty, znam się w tym temacie wiec tłumacze
    kandydatowi co i jak

  • 26. Data: 2015-01-13 16:47:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.01.2015 o 13:21, Xen pisze:

    > Albo sprzedawałeś ebooka, w końcu papierową książkę też można wskanować.

    > :) doskonale rozumiem, to co miałem książke napisać długopisem:) ??
    > :))))) Została napisana, oddana do drukarni i egzeplarz ktory jest
    > wymagany zostal przesłany do bibloiteki narodowej.Nie jest to pdf ani
    > nic w tym stylu TYLKO KSIAŻKA

    No OK. Ale allegro nie wierzy. Prosi więc o zdjęcie książki. Szybciej
    byś je zrobił i przesłał, niż nam wyjaśniał, że to była papierowa
    książka. Ja ci wierzę, ale co z tego? Zrób im zdjęcie i wyślij

  • 27. Data: 2015-01-13 16:55:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 16:35, Xen pisze:
    > darmowa bo odbiór osobisty, znam się w tym temacie wiec tłumacze
    > kandydatowi co i jak

    To wystaw na OLX, tam się wystawia lokalne ogłoszenia, jak chcesz, aby
    sąsiad się specjalnie fatygował po odbiór, nie zawracaj całej Polsce
    gitary swoim ogłoszeniem.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2015-01-13 16:56:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 16:47, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Ja ci wierzę, ale co z tego?

    Chłopak nawet ściemnia nieudolnie - ja mu nie wierzę :)

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2015-01-13 17:03:08
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 16:56, Liwiusz pisze:

    > Chłopak nawet ściemnia nieudolnie - ja mu nie wierzę :)

    Zostawie to bez komentarza

  • 30. Data: 2015-01-13 18:17:11
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]

    > byś je zrobił i przesłał, niż nam wyjaśniał, że to była papierowa
    > książka. Ja ci wierzę, ale co z tego? Zrób im zdjęcie i wyślij
    Tylko co daje Allegro takie zdjęcie?
    Idę do biblioteki i nawet bez wypożyczania książki mogę zrobić kilka
    fotek komórką.