  • 51. Data: 2010-12-23 07:12:51
    Temat: Re: Dziecko chore - opiekun utrudnia zabrania do szpitala
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-12-2010 20:10, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chore albo i nie. Wszelkie organa prawa działają w oparciu o dowody albo
    > przynajmniej uzasadnione podejrzenia. Zakłądając, że sytuacja wygląda w
    > ten sposób, ze dziecko jest pod opieką ojca, zaś matka jedynie twierdzi,
    > ze dziecko jest chore, bo skoro nie ma do niego dostępu,

    Niema do niego dostępu, a ojciec twierdzi ze stan dziecka to wynik JEJ
    zaniedbań?
    Zakładamy, ze opis stanu faktycznego jest prawdziwy (alternatywą jest
    ciężka paranoja), a GB tak właśnie napisał.

    Ile warte jest wnioskowanie oparte na własnych zmyśleniach?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 52. Data: 2010-12-23 16:02:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ciężka paranoja), a GB tak właśnie napisał.
    >
    > Ile warte jest wnioskowanie oparte na własnych zmyśleniach?

    Nic i dlatego Policja się nie może na nich opierać.

  • 53. Data: 2010-12-23 16:37:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/23/2010 10:02 AM, Robert Tomasik wrote:

    > Nic i dlatego Policja się nie może na nich opierać.

    policja to sie zwykle opiera o własny samochód.