  • 41. Data: 2010-12-22 10:13:27
    Temat: Re: Dziecko chore - opiekun utrudnia zabrania do szpitala
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 09:56, GB pisze:

    > Spadaj to mów do swojej matki. Wracając do meritum: otrzymaliście tyle
    > info ile potrzebujecie. Żadne z tych anomalii które Wam chodzą po głowie
    > tutaj nie zachodzi.

    "Chciałbym się dowiedzieć jak zgodnie z prawem: krótko, zgrabnie i
    rzeczowo upierd@%$#@ tego głupola?"

    A to nie jest anomalia?
    Wyraźnie piszesz, że celem jest 'upierd@%$#@ tego głupola", dziecko jest
    tylko narzędziem. :(

    --
    spp

  • 42. Data: 2010-12-22 12:20:19
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 11:13, spp pisze:

    > "Chciałbym się dowiedzieć jak zgodnie z prawem: krótko, zgrabnie i
> [...]

    'upierd@%$#@ tego głupola' = 'upierd@%$#@ jego głupotę = dać nauczkę =
    nauczyć czegoś = np. tego żeby przestał myśleć tylko o sobie :-) i
    przestał rzucać absurdalnymi tekstami o porwaniu dyktowane jego męskim
    zakompleksionym ego, które chce se porządzić (kosztem komfortu dziecka).

    GB

  • 43. Data: 2010-12-22 12:52:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    GB napisa?(a):

> [...]
    > przestał rzucać absurdalnymi tekstami o porwaniu dyktowane jego męskim
    > zakompleksionym ego, które chce se porządzić (kosztem komfortu dziecka).

    Czy Ty może masz być nowym tatusiem? ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 44. Data: 2010-12-22 12:57:11
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przestał rzucać absurdalnymi tekstami o porwaniu dyktowane jego męskim
    > zakompleksionym ego, które chce se porządzić (kosztem komfortu dziecka).

    aaaaaaaaaaaa jak chce "se" porzadzic"... to juz szystko jasne :P

  • 45. Data: 2010-12-22 15:31:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 2:56 AM, GB wrote:

    > Spadaj to mów do swojej matki. Wracając do meritum: otrzymaliście tyle
    > info ile potrzebujecie. Żadne z tych anomalii które Wam chodzą po głowie
    > tutaj nie zachodzi.

    czyli spadaj.

  • 46. Data: 2010-12-22 15:32:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 6:20 AM, GB wrote:

> [...]
    > przestał rzucać absurdalnymi tekstami o porwaniu dyktowane jego męskim
    > zakompleksionym ego, które chce se porządzić (kosztem komfortu dziecka).

    zakompleksione ego, to masz ty.

  • 47. Data: 2010-12-22 19:10:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Matko jedyna... czyli zakładam, że mogę czy to matka czy ojciec, może
    > męczyć dziecko i trzymać w stanie niezagrażającym życiu ale dręczącym,
    > tylko dlatego że "nie wyraża zgody"... to chore.

    Chore albo i nie. Wszelkie organa prawa działają w oparciu o dowody albo
    przynajmniej uzasadnione podejrzenia. Zakłądając, że sytuacja wygląda w ten
    sposób, ze dziecko jest pod opieką ojca, zaś matka jedynie twierdzi, ze
    dziecko jest chore, bo skoro nie ma do niego dostępu, to skąd może o tym
    wiedzieć, to trudno będzie obiektywnie nabrać choćby podejrzeń, że dziecku
    się dzieje jakakolwiek krzywda. Trzeba wskazać jakieś sensowne dowody
    takiego stanu rzeczy, które wobec brak dostępu do dziecka po prostu trudno
    zdobyć. Odmienne podejście do zagadnienia spowodowałoby, że załóżmy ojciec
    mógłby codziennie powiadamiać Policję, że ma obawę, ze dziecko pozostające
    pod wyłączną opieką matki wymaga leczenia, a ta musiałaby - a jakze - w
    myśl forsowanych tu przez niektóre osoby poglądów wyrywać to dziecko z rąk
    matki i sprawdzać, czy jest zdrowe.

  • 48. Data: 2010-12-22 20:01:27
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    GB wrote:

    > No i to jest chyba sensowna odpowiedź... Dzięki.
    > Tak swoją drogą to są już bardzo poważne działania. Sąd
    > rodzinny itd. Myślałem, o czymś znacznie mniej destrukcyjnym.

    To nie jest nic destrukcyjnego.
    Tu nie chodzi o pozbawianie praw rodzicielskich etc.

    Po prostu w doraźnej sytuacji, jeśli dziecko zdaniem lekarza wymaga
    leczenia, a opiekun oponuje - można się zwrócić do sądu
    opiekuńczego o prowadzenie leczenia bez zgody opiekuna.

    W sytuacjach nagłych można taką zgodę uzyskać nawet w 30 minut.

    Tyle napiszę, i tylko ze względu na dobro tego dziecka, bo twoje
    gówniarskie wypowiedzi szkoda nawet komentować.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 49. Data: 2010-12-22 20:12:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 2:01 PM, Massai wrote:
> [...]
    >
    > Tyle napiszę, i tylko ze względu na dobro tego dziecka, bo twoje
    > gówniarskie wypowiedzi szkoda nawet komentować.

    ale w twojej wypowiedzi ciągle brakuje wątku "dokopania staremu",
    dlatego rada jest do d...

  • 50. Data: 2010-12-22 21:53:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 20:01:27 +0000, Massai napisał(a):
    /.../
> [...]
    > leczenia, a opiekun oponuje - można się zwrócić do sądu opiekuńczego o
    > prowadzenie leczenia bez zgody opiekuna.

    Jakby zachodziła taka sytuacja to by nie było problemu. Ponieważ jest
    problem to nie zachodzi.
    Powyższe dedykuję Ndst. Kol. Witkowi.