  • 11. Data: 2004-04-16 08:44:43
    Temat: Re: Dzieci nauczycieli uprzywilejowane
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ag wrote:

    [...]

    > w artykule nie ma jednego słowa o rzucie monetą....- jest prosto - jak
    > jesteś dzieckiem pedagoga to wybierze cię szkoła lejąc na inne dzieci -
    > brak równych szans i jawna dyskryminacja w świetle prawa;

    10% akcji prywatyzowanego przedsiebiorstwa...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-04-16 17:59:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, bosz wrote:

    >+ ag wrote:
    [...]
    >+ > brak równych szans i jawna dyskryminacja w świetle prawa;
    >+
    >+ 10% akcji prywatyzowanego przedsiebiorstwa...

    Dobre. Też poproszę (sprywatyzować - kiedyś pracowałem na
    Politechnice :>). Jak to było: "prawo a sprawiedliwość
    to dwie różne rzeczy" ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-04-17 07:53:15
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >
    > Dobre. Też poproszę (sprywatyzować - kiedyś pracowałem na
    > Politechnice :>). Jak to było: "prawo a sprawiedliwość

    A tak powaznie....
    to podobno jest w Karcie Nauczyciela..
    ze w przypadku "ROWNYCH szans" pierwszenstwo ma dziecko nauczyciela...

    Boguslaw