  • Data: 2007-08-30 17:00:34
    Temat: Re: Dzień opieki nad dzieckiem
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cos z rozumieniem slowa pisanego nie tak. Pisalem o ojcach samotnie
    > wychowujacych dzieci. Zgodnie z obowiazujacymi przepisami ojcowi nie
    > przysluguje przerwa na karmienie. I, jak rozumiem, pozostawienie dziecka
    > bez karmienia na 12 godzin uznajesz za prawidlowa technike zywienia
    > noworodka.

    Żyjesz z położną i nie wiesz, że opieka nad niemowlakiem to nie tylko
    karmienie ? (noworodek jest w pierwszym miesiącu życia, a w tym czasie samotny
    tatuś korzysta z urlopu macierzyńskiego, więc z karmieniem nie ma problemu)

    Jeżeli ktoś i tak zostawia dziecko na 12 h, bo idzie do pracy, to musi temu
    niemowlakowi zapewnić jakąś opiekę. Podanie jedzenia przez taką opiekę to nie
    jest chyba jakiś problem ? Skoro dziecko i tak nie jest karmione z naturalnej
    piersi.

    Skoro dziecko i tak nie jest karmione pokarmem matki, to naprawdę nie ma dużej
    różnicy w tym czy przez połowę doby sztuczny pokarm dostanie łyżeczką czy
    przez rurkę udającą pierś.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania, to dlaczego mój syn, jak miał dwa lata (i nie
    był już karmiony piersią) został przez ustawodawcę skazany na śmierć głodową ?
    Mnie już wtedy nie przysługiwała przerwa na karmienie dziecka, a dwulatek
    jeszcze sam sobie obiadu nie odgrzeje ani kanapek nie zrobi.

    Monika