  • Data: 2007-09-03 18:11:55
    Temat: Re: Dzień opieki nad dzieckiem
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja od poczatku przypomniec, ze nie kazde dziecko rodzi sie od razu jako
    > 5-miesieczne. I caly czas o tej czesci, ze karmienie piersia zmniejsza
    > ryzyko powstania wad zgryzu. Czy to tak ciezko zrozumiec? Nie mowie, ze od
    > lyzeczek dostaje sie wad zgryzu; od niestosowania piersi jest wieksza
    > szansa na wade. I dlatego sie upieram przy stosowaniu chociazby sztucznej.

    Wiesz, po głębszym zastanowieniu się, doszłam do wniosku, że masz rację - z
    przepisu o przerwie na karmienie piersią powinni móc korzystać mężczyźni,
    którzy jednocześnie spełniają wszystkie wymienione przez Ciebie warunki:

    - samotnie wychowują dziecko;
    - karmią je piersią własną lub sztuczną;
    - przed urodzeniem się dziecka nie pracowali na etacie (bo nabyliby prawo do
    urlopu macierzyńskiego), a po urodzeniu się dziecka natychmiast, z powodów
    ekonomicznych, rozpoczeli pracę na etacie;

    Tak... Myślę, że biorąc pod uwagę jak wielu mężczyzn spełnia te warunki można
    spokojnie powiedzieć, że przepis jest niesprawiedliwy...

    A poza tym - sugestie, że w domach powinny być stacje odkażania (na wiele
    róznych sposobów, bo wygotowanie butelki jest mało skuteczne - choć jest to
    na kursach dla przyszłych rodziców, przez lekarzy i położne polecane jako
    najlepsza domowa metoda) i film komediowy jako źródło informacji...

    Jak dla mnie wystarczy.

    EOT

    Monika