  • Data: 2007-09-03 06:24:49
    Temat: Re: Dzień opieki nad dzieckiem
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz jakies zboczenie na punkcie przekrecania wypowiedzi. Przypomne:
    > Moja wersja: karmienie piersia zmniejsza ryzyko pojawienia sie wad zgryzu
    > Tak zostala odebrana: jednorazowe nakarmienie lyzeczka powoduje
    > natychmiastowe rozwalenie zgryzu

    Zaraz, czyli oboje już doszliśmy do punktu, że podanie 2-3 krotne (dziennie)
    pokarmu łyżeczką nie jest tragedią ?

    No to o co rzucasz się od początku?

    Bo ja od początku próbuję Ci powiedzieć, że jeżeli sie poda łyżeczką, 5-
    miesięcznemu dziecku, pokarm, to nie dostanie z tego powodu wady zgryzu.

    > To nie jest trudne do osiagniecia.

    To dlaczego tego się nie stosuje ?

    > A tego zupelnie nie rozumiem. Uczywli was odkazac wlasne piersi przez
    > wygotowanie?

    ROTFL!!!

    A prosiłam - nie kompromituj się! To teraz leć do tej swojej położnej i
    zapytaj, dlaczego nie wygotowuje się cycków, ale wygotowywuje się wszelkie
    sztuczne podajniki pokarmu - butelki, kubki, smoczki oraz laktatory i
    pojemniki na pokarm.

    > Jak tylko znajde, podam zrodla. Moja polozna przekonuje sie do magisterki
    > o laktacji. A sam moge odeslac na poziom III kursu prowadzenia grup
    > wsparcia matek karmiących piersią i poradnictwa laktacyjnego.

    Link, chłopcze! Nie będę szła z Twojego powodu na kurs dla prowadzących grupy
    wsparcia.

    > http://www.rakpiersi.pl/php/news.php?m=2&idr=11&id2=
    73
    > Odsylam rowniez do wszelakiej literatury dotyczacej hormonow, haslo glowne
    > - prolaktyna.

    Zaraz, chwila moment. Czy mi się wydaje, że prosiłam o link do info o
    sztucznej piersi, którą mogą karmić mężczyźni (poczytaj uważnie, tam naprawdę
    było słowo "sztuczne" które tak fajnie sobie wyciąłeś w tym kwadratowym
    nawiasie :D ) a Ty podałeś mi link do informacji o facecie, który powiedział,
    że karmił swoje dziecko swoim własnym mlekiem?

    No, nie rozśmieszaj mnie :D Zdecydowanie było to "na temat" :D
    Poza tym - prosiłam o fachowe info, a nie - z "Pani Domu" :D

    Powtarzam - jeżeli nie zobaczę tu linka do informacji, zdjecia, ryciny
    pokazującej sztuczną pierś, którą może karmić mężczyzna, zmniejszając ryzyko
    wystąpienia wady zgryzu (co wyklucza formę butelka+rurka) - kończę dyskusję,
    wychodząc z założenia, że bredzisz.

    Jak umieścisz taki link, to odszczekam.

    pozdr

    Monika