  • Data: 2007-09-02 21:20:39
    Temat: Re: Dzień opieki nad dzieckiem
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-09-2007 o 21:23:56 Idiom <i...@v...pl> napisał(a):

    > Jeżeli Twoim zdaniem "wczesny okres życia dziecka" obejmuje również
    > czas, gdy dziecko ma np. 5 miesięcy, to powtarzam pytanie - to jak
    > kilkumiesięcznemu dziecku podaje się jabłka ze słoiczka
    > - wtłaczając do sztucznej piersi ?

    Masz jakies zboczenie na punkcie przekrecania wypowiedzi. Przypomne:
    Moja wersja: karmienie piersia zmniejsza ryzyko pojawienia sie wad zgryzu
    Tak zostala odebrana: jednorazowe nakarmienie lyzeczka powoduje
    natychmiastowe rozwalenie zgryzu

    > No i poza tym, jeżeli taka sztuczna pierś miałaby zmniejszać ryzyko wady
    > zgryzu (jak twierdzisz), to musiałaby mieć kształt i "konsystencję"
    > piersi.

    To nie jest trudne do osiagniecia.

    > No i musiałaby być z tworzywa umożliwiającego odkażenie przez
    > wygotowanie.

    A tego zupelnie nie rozumiem. Uczywli was odkazac wlasne piersi przez
    wygotowanie?

    > Jeżeli widziałeś sztuczną pierś w innej formie to ponawiam pytanie -
    > gdzieś musi przecież istnieć jakieś zdjęcie,
    > rycina - prosze o udostępnienie mi.

    Jak tylko znajde, podam zrodla. Moja polozna przekonuje sie do magisterki
    o laktacji. A sam moge odeslac na poziom III kursu prowadzenia grup
    wsparcia matek karmiących piersią i poradnictwa laktacyjnego.

    > A, rozumiem... żadnych materiałów jeszcze nie ma na ten temat :D

    http://www.rakpiersi.pl/php/news.php?m=2&idr=11&id2=
    73
    Odsylam rowniez do wszelakiej literatury dotyczacej hormonow, haslo glowne
    - prolaktyna.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.