  • 1. Data: 2003-11-01 20:54:48
    Temat: Dyscyplinarne zwolnienie- kilka pytan krotkich?
    Od: "Art" <t...@w...pl>

    Jak ogranicza dyscyplinarne zwolnienie?
    Czy ma sie to zapisane w swiadectwie pracy?
    Czy wygasza kiedys i mozna isc z czystym sumieniem do innego pracodawcy?
    po prosze takze o jakies linki na ten temat

    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2003-11-01 21:07:48
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Art" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ogranicza dyscyplinarne zwolnienie?

    Nie wiem co się kryje pod "ogranicza", ale np.
    przez 3 miesiące nie otrzymasz kuroniówki.

    > Czy ma sie to zapisane w swiadectwie pracy?

    Jak najbardziej.

    > Czy wygasza kiedys i mozna isc z czystym
    > sumieniem do innego pracodawcy?

    Jeśli nie masz dyscyplinarki za złodziejstwo to
    może masz "czyste sumienie". :)
    Zawsze możesz (musisz?) iść do innego pracodawcy,
    ale czy Cię z tym wilczym biletem przyjmie do pracy?
    Jeśli nie jest to długi staż pracy (w tej firmie) to po
    prostu nie pokazuj tego świadectwa w czasie szukania
    pracy.

    http://www.google.pl/

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Ostrożnie przyhamowałem, aby ta kobieta upadła najdelikatniej."

  • 3. Data: 2003-11-01 21:39:48
    Od: "Art" <t...@w...pl>

    > Nie wiem co się kryje pod "ogranicza", ale np.
    > przez 3 miesiące nie otrzymasz kuroniówki.

    o tego typu rzeczy chodziło

> [...]
    > Jeśli nie jest to długi staż pracy (w tej firmie) to po
    > prostu nie pokazuj tego świadectwa w czasie szukania

    Wiec jak pracowałem w firmach x y z
    x-2 lata
    y-3 lata
    z-2 lata z i na koniec dyscyplinarka

    to moge przyjsc pokazac swiadectwa z x i y i powiedziec ze ostatnie dwa lata
    w domu siedziałem?:)

    > http://www.google.pl/

    znam ale tam mało pomocy znalazlem ale wciaz przeglądam

    dziekuje za pomoc

  • 4. Data: 2003-11-02 05:49:39
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Art" <t...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bo197g$3er$1@news.onet.pl

> [...]
    > y-3 lata
    > z-2 lata z i na koniec dyscyplinarka
    >
    > to moge przyjsc pokazac swiadectwa z x i y i powiedziec ze ostatnie dwa

    Oczywiście. Raczej Cię nikt nie będzie pytał o tę "lukę"
    w "zawodowej karierze". Jeśli nawet zapyta to kłamstwo
    w takiej chwili jest najlepszym wyjściem. Świadectwa
    pracy bynajmniej nie wyrzucaj. Niech sobie gdzieś leży,
    kiedyś się jeszcze przyda gdy będziesz szedł na emeryturkę. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uœmiechnij się... jutro będzie gorzej."

  • 5. Data: 2003-11-02 10:01:15
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał

    kłamstwo w takiej chwili jest najlepszym wyjściem.

    Re : .. i za jakiś czas otrzymasz kolejne dyscyplinarne zwolnienie za
    stwierdzenie nieprawdy w dokumentach przy przyjmowaniu do pracy. Jeśli
    pracodawca stwierdzi, że oszukałeś go już przy przyjmowaniu do pracy - to
    może w sposób uzasadniony przypuszczać, że będziesz go oszukiwał i w trakcie
    ew. pracy. A sprawdzić poprzednie miejsca pracy kandydata na pracownika
    naprawdę nie jest tak trudno - i to się przeważnie robi (niezależnie od
    nieoficjalnych rozmów z byłymi pracodawcami i uzyskiwaniem od nich ustnych
    opinii o byłym pracowniku).

  • 6. Data: 2003-11-02 11:04:28
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bo2ko7$t7c$1@nemesis.news.tpi.pl

    > kłamstwo w takiej chwili jest najlepszym wyjściem.
    >
    > Re : .. i za jakiś czas otrzymasz kolejne dyscyplinarne zwolnienie za

    Nie ja je bym ewentualnie otrzymał gdyż to *nie ja*
    mam tę dyscyplinarkę. Ja tylko odpowiadam.

> [...]
    > (niezależnie od nieoficjalnych rozmów z byłymi pracodawcami i
    > uzyskiwaniem od nich ustnych opinii o byłym pracowniku).

    Szansa na taki obrót sprawy to jak 1:10 000 albo i więcej.
    Zwiękasza się wraz ze zmniejszaniem liczby mieszkańców
    w miejscu pracy i liczy pracodawców w tej miejscowości.

    Brzydzę się kłamstwem i wszelkiej maści krętaczami, ale
    w tym wypadku i "w dzisiejszych czasach" gdy postąpi
    inaczej to zostanie *prawym i honorowym bezrobotnym* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Fajni faceci niefajnie kończš."