  • 1. Data: 2003-11-01 21:54:43
    Temat: wojsko po studiach
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Skonczylem w pazdzierniku tego roku studia (studia zaoczne 3 letnie -
    inzynier), jestem rocznik 1977. Czy bede przeniesiony do rezerwy tak jak
    absolwenci rok temu ? Jesli tak to bardzo prosze o wskazanie podstawy
    prawnej, tak zebym wiedzial na co sie powolywac jak pojde na WKU, poniewaz
    jestem informatykiem a slyszalem ze w woju informatykow potrzebuja wiec
    musze znac dokladna podstawe prawna zeby sie im nie dac.

    pozdrawiam
    przemo77

  • 2. Data: 2003-11-02 10:59:26
    Temat: Odp: wojsko po studiach
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...pl>

    Użytkownik przemo77 w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo1a2q$p8d$...@t...icpnet.pl...
    > Czy bede przeniesiony do rezerwy tak jak
    > absolwenci rok temu ? Jesli tak to bardzo prosze o wskazanie podstawy
    > prawnej, tak zebym wiedzial na co sie powolywac jak pojde na WKU,

    Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej
    z dnia 17 lipca 2003 r. w sprawie przeniesienia
    części poborowych do rezerwy
    Dz.U. 2003 nr 131 poz. 1220

    ______
    Robert